شناسایی و دستگیری عوامل داعش در سمنان

سرویس ایران- استاندار سمنان از دستگیری و کشف مواد منفجره از عوامل وابسته به گروهک تروریستی داعش در این استان در ماه‌های گذشته خبر داد . به گزارش ولات نیوز ، محمدرضا خباز در آیین بازگشایی مدارس و زنگ مهر و مقاومت استان سمنان با اشاره به در نطفه خاموش شدن تحرکات گروهک تروریستی داعش

کد خبر : 1911
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵

سرویس ایران- استاندار سمنان از دستگیری و کشف مواد منفجره از عوامل وابسته به گروهک تروریستی داعش در این استان در ماه‌های گذشته خبر داد .

به گزارش ولات نیوز ، محمدرضا خباز در آیین بازگشایی مدارس و زنگ مهر و مقاومت استان سمنان با اشاره به در نطفه خاموش شدن تحرکات گروهک تروریستی داعش در برخی استان‌ها از جمله استان سمنان، از آن به‌عنوان نشانه اقتدار ایران اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: عوامل گروه تروریستی داعش در برخی نقاط کشور تلاش‌هایی برای ضربه‌زدن به کشور ما داشتند اما با هوشیاری و تیزبینی مسئولان و نیروهای امنیتی و نظامی هرگز به توفیقی دست پیدا نکردند.
وی در ادامه سخنان خود که توسط  ایسنا مخابره شد به دستگیری شماری از عقبه تکفیری‌ها و کشف مهمات از آنها در برخی استان‌های کشور اشاره و تصریح کرد: در سمنان نیز پیش از این تلاش‌های صورت گرفته بود که با هوشیاری و اقدام به‌هنگام این تلاش‌ها در نطفه خاموش شد.
 
 
کد خبر:۰۱۱۲
 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.