آزاد یوسفی راد_روزنامه نگار

بخشی از سخنرانی حسین زاده سخنگوی شورای شهر سرو در آیین گرامیداشت روز شورا و کارگر

به گفته سخنگو و عضو شورای شهر سرو اولین دستاورد مجموعه شورا و شهرداری در دوره ششم، ارتقا درجه شهرداری سرو می باشد و در دو سال اخیر شاهد پیشرفت ۳۰۰٪ بودجه سالیانه شهرداری و تحقق ۱۰۰ بودجه مصوب بوده ایم.شهرداری سرو در کارنامه عملکردی خود برگزاری تورنمنت ورزشی، جشنواره منطقه ای یکروزه با مشارکت هنگ مرزی ، کمک به راه اندازی مجدد کتابخانه مرکزی سطح شهر با هماهنگی بخشداری و چندین مورد امور فرهنگی و ورزشی دیگر را به ثبت رسانده است.
کد خبر : 4968
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۴۶
بخشی از سخنرانی حسین زاده سخنگوی شورای شهر سرو در آیین گرامیداشت روز شورا و کارگر

 

‍  حسین زاده سخنگوی شورای شهر سرو: تعامل وهمکاری بخشداری و ادارات بخش صومای برادوست با مجموعه شورا وشهرداری سرو کم سابقه است

 

مسعود حسین زاده سخنگوی شورای شهر سرو در مراسم گرامیداشت روز شورا که در سالن اجتماعات شهرداری این شهر برگزار شد با اشاره به جایگاه ویژه این شهر گفت: شهر مرزی سرو دروازه اروپا بوده و منطقه ویژه اقتصادی را در جوار خود دارد که این مهم، بزرگترین مزیت و عامل تلاش مضاعف برای تعالی فاکتورهای توسعه شهری بوده و سیاست مجموعه شورایی و شهرداری سرو بر این مهم استوار است که راه را برای پیشرفت، آبادانی و ارتقای سطح کیفی رفاه شهروندان، هموار سازد و برای این امر از هیچ کوششی دریغ نخواهد نمود.

 

وی در ادامه با اشاره به عملکرد شورای ششم خبر داد: در دو سال و ۹ ماه عمر دوره ششم، شورای اسلامی شهر سرو بالغ بر ۱۳۰ جلسه برگزار نموده که ۸۲ مصوبه از خروجی این جلسات به تصویب اعضا رسیده که بالغ بر ۹۹٫۹ مصوبات فوق از طرف هیات محترم تطبیق مصوبات فرمانداری شهرستان ارومیه مورد تایید قرار گرفته که ماحصل آن در بخش های مختلف عمرانی، درآمدی فرهنگی، ورزشی و … اجرا شده و ادامه آن نیز ان شالله در باقیمانده عمر دوره ششم اجرا خواهد شد.

 

سخنگوی شورای شهر سرو گفت: اولین دستاورد مجموعه شورا و شهرداری در دوره ششم، ارتقا درجه شهرداری سرو می باشد، در دو سال اخیر ما شاهد پیشرفت ۳۰۰٪ بودجه سالیانه شهرداری و تحقق ۱۰۰ بودجه مصوب می باشیم.

 

حسین زاده تاکید کرد: در بخش زیر سازی و آسفالت بالغ بر ۲۲۰۰۰ متر مربع زیر سازی و آسفالت گرفته و ان شالله بالغ بر ۱۰۰۰۰ متر مربع از باقیمانده محلات کورآباد، بهیک و سرو در سال جاری، اجرا خواهد شد و همچنین تمام معابر محله نوجوان در افق پیش بینی شده برنامه‌های عمرانی مجموعه، زیر سطح آسفالت قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: کانال کشی به طول ۴۵٠ متر در سطح شهر انجام شده و در سال جاری کانال بزرگ محله نوجوان، چندین کانال در محلات بهیک و سرو با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان اجرایی خواهد شد.

 

حسین زاده عضو شورای اسلامی شهرستان ارومیه با اشاره به پیگیری هایش از مراجع استانی گفت: مشکل فاضلاب محله بهیک طی دو جلسه دیدار با مقام عالی استان مطرح گردیده و به دستور ایشان مطالعات اولیه کل شهر صورت پذیرفته و ان شالله در آینده ای نزدیک اجرایی خواهد شد.

 

سخنگوی شورای شهر سرو خبرداد: بالغ بر ۵ هزار متر مربع بتن پلاک اجرا شده و در سال جاری ان شالله ۳هزار و پانصد متر مربع دیگر اجرا خواهد شد.

 

وی گفت: رنگ امیزی جداول به طول ۲۰ هزار متر صورت پذیرفته و همچنان ادامه خواهد داشت

 

او افزود: سعی بر حفظ پوشش گیاهی سطح شهر صورت میگیرد و هر ساله بر سطح آن افزوده می شود. نوسازی کامل پارک سیران شهر از دو سال قبل آغاز شده و ان شالله در سال جاری با مجموع کل هزینه کرد بالغ بر یک میلیارد تومان به اتمام خواهد رسید.

 

حسین زاده گفت: شهرداری سرو در کارنامه عملکردی خود برگزاری تورنمنت ورزشی، جشنواره منطقه ای یکروزه با مشارکت هنگ مرزی ، کمک به راه اندازی مجدد کتابخانه مرکزی سطح شهر با هماهنگی بخشداری و چندین مورد امور فرهنگی و ورزشی دیگر را به ثبت رسانده است.

 

سخنگوی شورای شهر سرو تاکید کرد: از تعامل کم سابقه بخشدار محترم منطقه صومای برادوست، گمرک سرو ، پایانه مرزی و نیروهای نظامی، بخصوص هنگ مرزی با شهرداری و شورا در مقوله ایجاد درآمد پایدار مصوب در فصل پنجم عوارض محلی مورد تایید هیات تطبیق مصوبات فرمانداری شهرستان ارومیه تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.