تحریریه وَلات نیوز

نشست خبری سرهنگ غنی زاده جانشین انتظامی آذربایجان غربی

سرهنگ غنی زاده جانشین فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران ضمن پرداختن به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط نیروهای انتظامی در استان آذربایجان غربی و برشمردن برخی از آمار و ارقام مربوط به جرائم صورت گرفته در استان، بر برگزاری مراسمات چهارشنبه سوری و عیدنوروز به صورت خانواده محور تاکید کرد و گفت : امنیت مردم و تامین نظم در چهارشنبه سوری، خط قرمز ماست، توصیه ما این است این مراسمات خانواده محور برگزار شود تا شاهد کاهش خسارات و تلافات احتمالی این دست مراسمات در جامعه باشیم.
کد خبر : 4937
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
نشست خبری سرهنگ غنی زاده جانشین انتظامی آذربایجان غربی

 

جانشین انتظامی آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران اذعان کرد: امنیت مردم و تامین نظم در چهارشنبه سوری، خط قرمز ماست، توصیه ما این است این مراسمات خانواده محور برگزار شود

 

سرهنگ غنی زاده، جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران گفت: ما بدون هیچ اغماضی با کسانی که هنجار شکنی می‌کنند برخورد می‌کنیم. به تمام رده‌های استان ابلاغ کردیم تمام رانندگانی که رفتارهای هنجار شکنانه ومخاطره آمیز چه در داخل و چه خارج از شهر ها انجام می‌دهند، تحت پیگرد قرارگرفته و خودروهایشان تا آخر تعطیلات توقیف شود.

 

سرهنگ غنی زاده، جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال ۲ میلیون و ۷۸ هزار تماس تلفنی از سوی شهروندان با پلیس ۱۱۰ برقرار شده و بیش از ۴۰۰ هزار اقدامات عملیاتی در حوزه رسیدگی میدانی به مشکلات تماس گیرندان صورت گرفته است.

 

این مقام انتظامی افزود: از ابتدای سال تا کنون ۴ میلیون و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط شده و ۱۱ هزار متهم در این خصوص دستگیر شدند.

 

وی اذعان کرد:هیچ سرقت مسلحانه‌ای در سطح استان نداریم که کشف نشده باشد!

 

سرهنگ غنی زاده، جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت : در سطح استان ۱۰۰ درصد سرقت های مسلحانه و ۱۰۰ درصد پرونده‌های قتل مان نیز کشف شده است

 

وی همچنین افزود: استان آذربایجان غربی رتبه نوزدهم سرقت در کشور را دارد و استان ما امن ترین استان در حوزه سرقت است و در رتبه آخر قرار دارد.

 

سرهنگ غنی زاده در بخشس از سخنان خود اذعان کرد: ارزش ریالی جرایم اقتصادی که از ابتدای سال در سطح استان کار کردیم ۵ هزار میلیارد تومان بوده است.

 

سرهنگ غنی زاده، جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران در رابطه با افزایش ۱۷ درصدی آمار تلفات جادەای عنوان کرد: ‏۱۳۵ نفر از هم استانی های مان در حوزه درون شهری و ۵۱۷ نفر در حوزه برون شهری از ابتدای سال تا کنون براثر تصادفات جاده‌ای فوت کرده اند که رشدی ۱۷ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.