نشست خبری با حضور سخنگوی شورای شهر سرو

  حسین‌زاده، سخنگوی شورای شهر سرو و نماینده شورای شهرستان ارومیه در جمع خبرنگاران:   📌 تلاش ما در مجموعه مدیریت شهری سرو آن است تا نخست یک چهره شهری به آن بدهیم متاسفانه با کم کاری‌های گذشته شهر سرو یک چهره روستایی به خود داشته است.   📌 انتظار داریم پروژه منطقه ویژه‌اقتصادی سرو

کد خبر : 4841
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
نشست خبری با حضور سخنگوی شورای شهر سرو

 

حسین‌زاده، سخنگوی شورای شهر سرو و نماینده شورای شهرستان ارومیه در جمع خبرنگاران:

 

📌 تلاش ما در مجموعه مدیریت شهری سرو آن است تا نخست یک چهره شهری به آن بدهیم متاسفانه با کم کاری‌های گذشته شهر سرو یک چهره روستایی به خود داشته است.

 

📌 انتظار داریم پروژه منطقه ویژه‌اقتصادی سرو از ستادهای انتخاباتی خارج شود و در میدان عمل استارت قوی آن شروع گردد و صرفا در حد چند خبر و کاغذ بازی نباشد.

 

📌 پروژه فاضلاب شهری سرو در حال مطالعه و اجراست و تلاش ما این است تا از اعتبارات سفراستاندار در این پروژه نهایت بهره را ببریم.

 

📌 ۴۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی در سطح معابر و خیابان های شهر سرو انجام شده است و تلاش ما این است تا نهضت آسفالت ریزی و عمران شهر سرو به قوت ادامه داشته باشد.

 

📌 از نقد منصفانه اصحاب رسانه استقبال می‌کنیم و انتظار داریم که خبرنگاران از ظرفیت بالای خود برای بیان کاستی ها و مطالبات این بخش و شهر سرو استفاده نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.