رئیس کل دادگستری: ۷ جاده پرتصادف آذربایجان غربی در سریع ترین زمان ایمن شود

رئیس کل دادگستری: ۷ جاده پرتصادف آذربایجان غربی در سریع ترین زمان ایمن شود   رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه شورای دستگاه های نظارتی آذربایجان غربی افزود: یکی از این محورها، جاده ارومیه – شهر جدید گلمان است که ضمن اصلاح و ایمن سازی جاده، باید روشنایی آن نیز تامین شود.   ناصر

کد خبر : 4893
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
رئیس کل دادگستری: ۷ جاده پرتصادف آذربایجان غربی در سریع ترین زمان ایمن شود

رئیس کل دادگستری: ۷ جاده پرتصادف آذربایجان غربی در سریع ترین زمان ایمن شود

 

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه شورای دستگاه های نظارتی آذربایجان غربی افزود: یکی از این محورها، جاده ارومیه – شهر جدید گلمان است که ضمن اصلاح و ایمن سازی جاده، باید روشنایی آن نیز تامین شود.

 

ناصر عتباتی با اشاره به لزوم نصب نیوجرسی در گردنه قوشچی محور ارومیه – سلماس اضافه کرد: اصلاح وایمن سازی بلوار بسیج ( ورودی ارومیه از سمت سلماس) و بلوار شهید فعال ( ورودی ارومیه از سمت مهاباد) در مرکز استان نیز باید در دستور کار جدی نهادهای مسئول باشد.

 

رییس کل دادگستری استان ادامه داد: جاده ماکو از سه راه ایواغلی تا منطقه آزاد، قسمتی از جاده تکاب و جاده خوی – مرز رازی هم باید اصلاح و ایمن سازی شود تا زمینه کاهش تصادفات را فراهم کنیم.

 

عتباتی اظهار کرد: یکی از موضوعات و مشکلات مهم آذربایجان غربی، تصادفات درون شهری و برون شهری جاده ها و محورهای مواصلاتی حادثه خیز است که باید تدابیر کاربردی و عملی در خصوص آنها اتخاذ شود.

وی گفت: تصادفات و حوادث ناگوار به علل مختلف باید تدبیر شده و به حداقل ترین میزان خود برسند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.