بزرگترین نقاشی جهان با محوریت” قلیان ها را گلدان کنیم “در ارومیه رسم شد

شورش نصیری نقاش کرد زبان و دارنده عنوان سریع ترین نقاش آسیا، با رسم بزرگترین نقاشی جهان با تاکید بر برچیدن قلیان ها ،اذهان عمومی را به سمت جدی بودن معضل فراگیر قلیانی شدن جامعه جلب کرد.   به گزارش ولات نیوز :تب  کمپین” قلیان ها را گلدان کنیم” که چند روزی است در فضای

کد خبر : 1769
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸

شورش نصیری نقاش کرد زبان و دارنده عنوان سریع ترین نقاش آسیا، با رسم بزرگترین نقاشی جهان با تاکید بر برچیدن قلیان ها ،اذهان عمومی را به سمت جدی بودن معضل فراگیر قلیانی شدن جامعه جلب کرد.

 

به گزارش ولات نیوز :تب  کمپین” قلیان ها را گلدان کنیم” که چند روزی است در فضای ارومیه پیچیده است و مسئولین رده بالایی نظیر فرماندار ارومیه و ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان آ.غ و جمع کثیری از چهره های نام آشنای  استان و ارومیه  نظیر جهان پهلوان “سیامند رحمان “بدان پیوسته اند،روز دوشنبه شاهد برگزاری  رسم بزرگترین نقاشی جهان با  محوریت کمپین خود بود.

 

این کمپین که  به همت دانشگاه فنی و حرفه ای قاضی طباطبایی ارومیه و جمعی از قهرمانان و هنرمندان و همچنین نقاش و هنرمند کرد زبان شورش نصیری در سراسر استان وشهرستان ارومیه به راه افتاده است، برنامه های ویژه ای جهت تنویر اذهان عمومی و تاکید بر مضرات مصرف فراگیر قلیان در سطح جامعه دارد .

 

در همین خصوص هفته گذشته  رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان آذربایجان غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه از عزم جدی پلیس با عرضه قلیان خبرداد و گفت : می خواهیم بعد از ماه مبارک استان را از شر قلیان خلاص کنیم.

 

درپایان  مراسم رسم بزرگترین نقاشی جهان با محوریت قلیان ها را گلدان کنیم که در سالن ورزشی دانشگاه قاضی طباطبایی برگزارشد از مهر و لو گوی این کمپین  با امضای  مسئولین و اساتید حاضر در مراسم رونمایی شد .

    

 

 

انتهای پیام ://آزاد

یوسفی راد

 

کد خبر:۰۱۲۵

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.