باهنر در مراسم بزرگداشت ۷۴۵ شهید ترور آذربایجان غربی: دشمنان با اسلام آمریکایی و اسلام آل سعودی حاکم در عربستان کاری ندارند

به گزارش ولات نیـــــوز : مراسم گرامیداشت ۷۴۵ شهید ترور آذربایجان غربی صبح چهارشنبه ۸ شهریور ماه با حضور محمدرضا باهنر برادر شهید محمد جواد باهنر و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ماموستا عبدالقادر بیضاوی امام جمعه اهل سنت ارومیه و جمعی از مدیران کل و مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات دانشکده فنی

کد خبر : 2584
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱

به گزارش ولات نیـــــوز : مراسم گرامیداشت ۷۴۵ شهید ترور آذربایجان غربی صبح چهارشنبه ۸ شهریور ماه با حضور محمدرضا باهنر برادر شهید محمد جواد باهنر و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ماموستا عبدالقادر بیضاوی امام جمعه اهل سنت ارومیه و جمعی از مدیران کل و مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات دانشکده فنی و حرفه ای قاضی طبا‌بایی ارومیه برگزار شد.

 

محمدرضا باهنر با اشاره به وقایع صدر انقلاب گفت: با وجود اینکه گروه هایی خواستار جنگ مسلحانه برای مقابله با رژیم طاغوت بودند اما امام راحل هیچ زمانی روی خوش به ترور و جنگ مسلحانه نشان ندادند.

 

وی تصریح کرد: انقلابها در اکثر کشورها و حتی برخی کشورهای اسلامی با جنگ های طولانی داخلی به ثمر رسیده اند اما امام راحل انقلاب اسلامی ایران را با الگوگیری از قیام عاشورا و با تکیه بر ایمان و اخلاص توده مردم پایه گذاری کردند چراکه معتقد بودند خون بر اسلحه و همه قدرت های زورگو پیروز می شود.

 

باهنر اظهار کرد: قبل از انقلاب ابرقدرت ها، دنیا را به دو بلوک شرق و غرب تقسیم کرده بودند، در سویی شوروی ملحد با مکتب کمونیست و مارکسیست بود که معنویت و متافیزیک و مبدا و معاد را قبول نداشت و در سوی دیگر لیبرال دموکرات بود که انسان را آزاد می خواند که می تواند دین داشته باشد مشروط به اینکه دین مداری منافع آنها را به خطر نیندازد یعنی همان اسلام آمریکایی.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امپریالیسم و مارکسیسم که در جنگ جهانی دوم همیشه در مقابل هم بودند بعد از آن در ظاهر مخالف هم بودند اما در عمل همت شان برای نابودی دین بود تا در پایان قرن ۲۰ نامی از دین، اخلاق و انسانیت نباشد.

 

وی اذعان داشت: با وجود تلاش غرب و شرق برای نابودی دین، امام راحل بدون هیچ پشتوانه مادی اما با تکیه بر اخلاص و ایمان و امید به آینده انقلابی به راه انداخت که تمام معادلات را برهم زد.

 

باهنر اظهار کرد: نهضت عاشورایی امام راحل زلزله ای را در سالهای پایانی قرن ۲۱ با تکیه بر اخلاص و ایمان توده های مردمی ایجاد کرد که بعد از سی سال با رایحه محبت، مهرورزی، دوستی و عشق به انسانیت و نجات انسانها، بهار عربی را خزان کرد و در طول چندماه دیکتاتورها را سرنگون ساخت.

 

باهنر خاطرنشان کرد: امام راحل از سال ۴۲ تا ۵۷ وقت خود را صرف تربیت امت با صلابت کرده و فرهنگ جهاد و امر به معروف و نهی از منکر را که در جامعه ایران آن دوران به فراموشی سپرده شده بود، احیا کرد و اسلام ناب محمدی را در مقابل اسلام امریکایی پایه ریزی کرد.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: دشمنان با اسلام آمریکایی و با اسلام آل سعودی حاکم در عربستان کاری ندارند.

 

وی گفت: دشمنان از اسلام ضد استکباری در هراسند و داعش را برای نابودی اسلام به وجود آوردند.

 

باهنر تأکید کرد: دنیا تازه با داعش آشنا شده است اما ما از سال ۵۸ با داعشیانی که ترور می کردند، سر می بریدند و پوست می کندند آشنا بوده و هستیم.

 

وی گفت: بزرگترین و سنگین ترین ترورها علیه جمهوری اسلامی ایران انجام شده تا جایی که ۱۸ هزار شهید ترور تقدیم نظام شده است.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: دشمن بداند اگر امروز جرأت تجاوز به خاکمان را بکند، هزاران باکری و امینی و حججی برای نبرد با آنان آماده اند.

 

* ایران قربانی تروریسم است

 

یعقوب پور اسد، رییس دانشکده فنی و حرفه ای قاضی طباطبایی ارومیه نیز در ابتدای این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ترور اظهار کرد: کشور ما بزرگترین قربانی ترور است.

 

وی با اتحاد شیعه و سنی را بزرگترین سلاح در مقابله با دشمنان عنوان و خاطرنشان کرد: کشور ما ۱۸ هزار شهید ترور دارد، می خواهیم به دنیا اعلام کنیم که شما حامی و بانی تروریست هستید و ما بزرگترین قربانی آن.

 

در پایان این مراسم از تمبر یادبود شهید دربندی، شهید ترور در ارومیه با حضور باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ماموستا عبدالقادر بیضاوی امام جمعه اهل سنت ارومیه و جمعی از مسؤولان استان و شهر ارومیه رونمایی شد

انتهای پیام:// آزاد یوسفی راد

کدخبر: ۰۰۹۰۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 9 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.