مراسم اختتامیه تور جهانی زیر ۱۸ سال ارومیه برگزار شد

در مراسم اختتامیه این مسابقات که علی‌نژاد معاون توسعه ورزش‌قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش وجوانان، عزیزی رئیس فدراسیون تنیس، پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، مقابلی فرماندار و آقازاده شهردار ارومیه و صمدیان رئیس هیات تنیس استان حضور داشتند.
کد خبر : 4485
تاریخ انتشار : شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
مراسم اختتامیه تور جهانی زیر ۱۸ سال ارومیه برگزار شد

در مراسم اختتامیه این مسابقات که علی‌نژاد معاون توسعه ورزش‌قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش وجوانان، عزیزی رئیس فدراسیون تنیس، پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، مقابلی فرماندار و آقازاده شهردار ارومیه و صمدیان رئیس هیات تنیس استان حضور داشتند، محمدطاهر صمدیان گزارشی از رقابت هشت روزه نود تنیسور در رقابت‌های ارومیه ارائه کرد.

 

وی در صحبت‌های خود از کمک فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی برای احداث کورت حرفه‌ای تنیس ارومیه‌ “هارد کورت” خبر داد.

مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش‌قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز با اشاره به میزبانی فراتر از انتظار ارومیه از این رقابت‌ها گفت: برگزاری این مسابقات می‌تواند به ارتقای سطح تنیس کشورمان و نمایش چهره خوب از کشورمان در سطح بین‌المللی کمک شایانی کند ضمن اینکه به پیشرفت رشته تنیس نیز تاثیرگذار است.

 

وی به پخش زنده مسابقات نیز اشاره و خاطر نشان کرد: پخش این رقابت‌ها در رسانه‌ها بویژه صداوسیما می‌تواند به توسعه این رشته ورزشی در جامعه نیز کمک کند.

 

علی‌نژاد در پایان صحبت‌هایش گفت: از مسئولین استان آذربایجان غربی برای میزبانی تشکر می‌کنم و امیدوارم مهمانان خارجی نیز با خاطره خیلی خوب شهر تاریخی و زیبای ارومیه را ترک کنند و باز هم شاهد برگزاری رویدادهای این چنینی در این شهر باشیم .

داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس نیز با تمجید از میزبانی ارومیه گفت: این دوره مسابقات یکی از بهترین میزبانی‌ها در رقابت های تور جهانی تنیس بود.

 

وی خاطر نشان کرد: تلاش فدراسیون و مجموعه تنیس کشور صعود تیم ملی به دسته سه دیویس کاپ است.

۰

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.