بانک توسعه تعاون آذربایجان غربی حامی اشتغال زایی روستائیان

  مدیرامور شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان غربی از ارائه تسهیلات ارزان قیمت به روستائیان با اخذ دردسترس ترین ضمانت ممکن برای آنان خبر داد. به گزارش ولات‌نیوز: مهدی تقوی مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته تعاون به تشریح اقدامات و عملکرد این

کد خبر : 3152
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳

 

مدیرامور شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان غربی از ارائه تسهیلات ارزان قیمت به روستائیان با اخذ دردسترس ترین ضمانت ممکن برای آنان خبر داد.

به گزارش ولات‌نیوز: مهدی تقوی مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته تعاون به تشریح اقدامات و عملکرد این بانک پرداخت و گفت: بانک توسعه تعاون یکی از پنج بانک ۱۰۰ درصد دولتی در سطح کشور است که ۷۰ درصد خدمات خود را به بخش اشتغالزایی و ۳۰ درصد مابقی را به بخش های دیگر ارائه می دهد.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد این بانک وزارت علوم در زمینه ارائه تسهیلات با دانشجویان خبر داد: دانشجویان دانشگاه های سراسری در مقطع روزانه میتوانند با مراجعه به صندوق های رفاه دانشجویی می توانند از تسهیلات بانک توسعه تعاون استفاده کنند

تقوی با تشریح عملکرد این بانک در سطح استان گفت: بانک توسعه تعاون آذربایجان غربی امسال نیز رتبه نخست پرداخت تسهیلات به خانواده معظم شهدا و ایثارگران کسب کرده است که طی روز های آتی مورد تجلیل معاونت بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار خواهیم گرفت

وی میزان تسهیلات اعطایی به اشتغال روستایی را ۴۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: شرط اصلی برای ارائه تسهیلات روستایی مستقر بودن واحد در منطقه تایید شده روستایی از سوی کارگروه اشتغال و نیز بیمه کارگران است.

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون در آذربایجان‌غربی گفت: طی یک سال گذشته و با اعطای تسهیلات اشتغال روستایی شاهد اشتغال‌زایی برای ۳ هزار و ۱۶۲ نفر هستیم.

وی میزان سود تسهیلات اعطایی به واحدهای اشتغال‌زا را ۴ و ۶ درصد اعلام و خاطرنشان کرد: این تسهیلات در مناطق مرزی با ۴ درصد، در مناطق روستایی غیرمرزی ۶ درصد است و در شهرک‌های صنعتی شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر نیز تسهیلات با ۱۰ درصد سود پرداخت می‌شود.

 مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان غربی در ادامه خبر داد: ما در حوزه کشاورزی طی قراردادی که با صندوق توسعه ملی داریم میتوانیم تسهیلات ازران قیمت به صادرکنندگان سیب که یکی از محصولات مهم و استراتژیک این استان است ارائه دهیم.

وی ادامه داد: بانک توسعه تعاون همچنین طی قراردادی که در حوزه صنعت و معدن با صندوق توسعه ملی دارد که جزو معدود بانک هایی است که توانسته چندین قرارداد متنوع با این صندوق منعقد کند؛ این قابلیت را دارد که تسهیلات ارزان قیمتی را به واردکنندگان دستگاه ها و ماشین آلات صنایع در سطح استان ارائه دهد.

مدیرامورشعب بانک توسعه تعاون آذربایجان غربی در ادامه خبر داد: روستائیان عزیز می توانند برای ایجاد مشاغل روستایی از تسهیلات بانک توسعه تعاون با انواع ضمانت (سندزمین، سفته، سندروستایی و…) استفاده نمایند.

مهدی‌تقوی با اشاره به خدمات متفاوت این بانک خبر داد: طرح کوثر که اخیرا در بانک توسعه تعاون اجرا شده است این قابلیت را دارد که درقبال گردش حساب مشتری با سود ۲ تا ۴ درصد، تسهیلاتی را برای نیازضروری تا مبلغ ۱۰ میلیون و برای اشتغال زایی تا سقف ۲۰ میلیون ارائه دهد

وی در پایان خبر داد: نرم افزار موبایلی بانک توسعه تعاون نیز این قابلیت را دارد که سقف حواله ها و کارت به کارت را تا سقف مورد نیاز مشتری ارتقا دهد.

انتهای پیام://

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.