گفتگوی ولات نیـــــوز با مامور برتر سرشماری آذربایجان غربی که به دست معاون رییس جمهور از وی تجلیل به عمل آمد

بابک نوبخت می گوید اگر همگی به وظایفی که در جامعه به عهده ما نهاده شده است به درستی و کمال و تمام عمل کنیم ،هیچ مشکل و کمبودی را حس نخواهیم کرد. به گزارش ولات نیـــــوز : بابک نوبخت متولد روستای اورسی از توابع بخش سیلوانای ارومیه است که در سطح کشور به عنوان

کد خبر : 2153
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

بابک نوبخت می گوید اگر همگی به وظایفی که در جامعه به عهده ما نهاده شده است به درستی و کمال و تمام عمل کنیم ،هیچ مشکل و کمبودی را حس نخواهیم کرد.

به گزارش ولات نیـــــوز : بابک نوبخت متولد روستای اورسی از توابع بخش سیلوانای ارومیه است که در سطح کشور به عنوان مامور برتر سرشماری نفوس ومسکن ۹۵ از آذربایجان غربی از وی تجلیل شد.

وی در گفتگو با ولات نیوز گفت : بنده با مدرک لیسانس فناوری اطلاعات از دانشگاه تبریز با فراخوان جذب مامور آمارگیر برای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن ٩۵ ثبت نام کردم و پس از طی دوره آموزشی و توجیهی مشغول آمارگیری درحوزه شهری ارومیه شدم .

بابک نوبخت با یادآوری ایام سرشماری در سطح شهر ارومیه می گوید : روزها و لحظات خوب و بدی تا پایان کار برما گذشت ،از ترش رویی برخی همشهریان گرفته تا خوشرویی و محبت برخی دیگر ،همگی دست در دست هم دادند تا یک تجربه بیاد ماندنی از اولین تجربه کاری برایم رقم بخورد.

وی در ادامه گفت : بعد از پایان طرح سرشماری در دی ماه با من تماس گرفته شد که به عنوان مامور برتر سرشماری انتخاب شده ام که ملاک این انتخاب دقت ، کیفیت کار،سرعت عمل، سخت کوشی ، فعالیت خارج از وقت کاری بوده است و بنده طی مراسمی با حضور دکتر نوبخت معاون ریس جمهور و ریس سازمان برنامه بودجه کل کشور ،ریس مرکز آمار ایران ،ریس دیوان عالی محاسبات کشور وچند تن دیگر از مسئولین در مرکز همایشهای وزارت کشور به عنوان مامور برتر سرشماری  ٩۵ در استان آذربایجان غربی انتخاب شده و  با اهدای لوحی از دست دکتر نوبخت از بنده تجلیل شد .

بابک نوبخت با بیان اینکه ملاک فعالیتش اصلا کسب مقام و جایزه نبوده است گفت : اصلا فکر نمیکردم در بین هزاران مامور سرشماری سطح استان مقام اول را کسب کنم ،می خواهم از همین تریبون از همکاری ،دلسوزی و پیگیری کارشناسان و مسئولین سازمان برنامه و بودجه استان به خصوص آقای اردشیر یوسف زاده قائم مقام سازمان برنامه و بودجه  و آقایان رضا لطیفی و عادل پسانیده معاونین فنی آموزشی سازمان تشکر نمایم چرا که با پیگیری و دلسوزی آنها این عنوان را کسب کردم.

وی درپایان گفت: به عنوان برادر کوچکتر به همه جوانان توصیه میکنم که وقتی مسئولیتی به دوش شان واگزار می شود آن را با صبر و حوصله و دلسوزی به طور کامل اجرا کرده و از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکنند.

 

انتهای پیام :// آزاد یوسفی راد

img_20161230_184538img_20161230_184653-1024x1365

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.