در مجلس دهم خبری از بگم‌بگم‌ها و اتهام‌زنی‌های دوره نهم نیست!

نماینده مردم نقده و اشنویه : مجلس دهم حاشیه‌ها را به حاشیه رانده و رویکردی اعتدالی و برنامه‌محور سعی دارد به‌جای تاکید بر افراد، در مورد برنامه‌ها تصمیم‌گیری کند.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ولات: نایب رییس فراکسیون امید در مجلس با تاکید بر نقش عارف در موفقیت این فراکسیون در جریان اعطای رای‌اعتماد

کد خبر : 1990
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۹:۱۹

نماینده مردم نقده و اشنویه : مجلس دهم حاشیه‌ها را به حاشیه رانده و رویکردی اعتدالی و برنامه‌محور سعی دارد به‌جای تاکید بر افراد، در مورد برنامه‌ها تصمیم‌گیری کند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ولات: نایب رییس فراکسیون امید در مجلس با تاکید بر نقش عارف در موفقیت این فراکسیون در جریان اعطای رای‌اعتماد به سه وزیر پیشنهادی گفت: عارف همواره سعی دارد انسجام درون‌گروهی فراکسیون را ارتقا دهد و برای دستیابی به این اهداف نیاز به اظهارنظرهای هر روزه یا نطق‌های طوفانی در صحن نیست.

عبدالکریم حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با ابراز خرسندی نسبت به اعطای رای‌اعتماد به هر سه وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی سه وزارتخانه آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و همچنین فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: گاهی نتیجه، اهمیت بیشتری از نوع بازی دارد؛ با این حال فراکسیون امید در جریان رای‌اعتماد به وزرای پیشنهادی با اتخاذ رویکردی منطقی و برنامه‌ریزی شده و با دوری از لابی‌گری‌های مرسوم، نسبت به تشکیل کمیته مدیریت صحن اقدام کرد و با ایجاد انسجام و همدلی میان نمایندگان فراکسیون امید با دیگر نمایندگان موفق شد به تمامی اهداف خود دست پیدا کند.

نقش عارف در موفقیت‌های فراکسیون امید

او با تاکید بر نقش عارف در موفقیت روز گذشته فراکسیون امید، یادآور شد: بنابر رویکرد کلی که ترسیم شده از سوی رییس فراکسیون امید علاوه بر تشکیل کمیته مدیریت صحن، با مدیریت زمانی دقیق موفق شدیم انسجام درون‌گروهی ایجاد کنیم و سطح مشارکتی میان اعضای سایر فراکسیون را ارتقا بخشیدیم که این مهم زیر سایه مدیریت دکتر عارف حاصل شد.

نایب رییس فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مدیریت دکتر عارف با رویکرد چشم‌انداز محوری که ترسیم می‌کنند، قاعدتاً در موفقیت‌های فراکسیون تاثیرگذار بوده و نکته دیگر این است که آقای عارف همواره سعی دارد انسجام درون‌گروهی فراکسیون را ارتقا دهد و برای دستیابی به این اهداف نیاز به اظهارنظرهای هر روزه یا نطق‌های طوفانی در صحن نیست.

مجلس دهم حاشیه‌ها را به حاشیه رانده است

نماینده اصلاح‌طلب مردم نقده و اشنویه در مجلس دهم در پاسخ به سوال دیگری درباره تفاوت‌های مجلس فعلی با مجلس نهم، گفت: نکته نخست این است که مجلس دهم حاشیه‌ها را به حاشیه رانده و رویکردی اعتدالی و برنامه‌محور سعی دارد به‌جای تاکید بر افراد، در مورد برنامه‌ها تصمیم‌گیری کند.

در مجلس دهم خبری از بگم‌بگم‌ها و اتهام‌زنی‌های دوره نهم نیست

حسین‌زاده همچنین با تاکید بر اخلاق‌گرایی مجلس دهم یادآور شد: همان‌طور که دیدید در جریان نشست روز گذشته خبری از بگم‌بگم‌ها و اتهام‌زنی‌ها و فیلم‌هایی که هر روز به بهانه‌ای در صحن مجلس نهم نمایش داده می‌شد، نبود و نمایندگان سعی کردند با رعایت اخلاق، از مسائلی که به اختلاف‌های جریان‌های سیاسی و احزاب دامن بزند، دوری کنند.

نایب رییس فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که رای روز گذشته مجلس به وزرای پیشنهادی بار دیگر صحت رویکرد انتخاباتی اصلاح‌طلبان در اسفندماه سال گذشته اثبات کرد، گفت: آن‌چه مسلم است امروز مجلس به‌طور کامل از فضای انتخابات گذار کرده و سعی دارد با نگاهی آینده‌نگر به ادامه راه توجه کند و همه نمایندگان بر تعامل با یکدیگر اصرار دارند و این مسئله ناشی از روحیه جمعی در فراکسیون امید است.

حسین‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: واقعیت این است که فراکسیون در گذشته نمانده، سعی دارد با حرکت به سوی آینده، فضا را بهبود ببخشد.

کدخبر :۰۰۱۲۵

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.