بخش سیلوانا میزبان موفق دومین دوره مسابقات شطرنج ریتد کشوری

  دومین دوره مسابقات شطرنج ریتد کشوری تحت عنوان جام طبیعت به میزبانی بخش سیلوانای ارومیه در تالار سپهر راژان طی روزهای ۲۸ و ۲۹ تیرماه با حضور ۲۱۶ نفر شرکت کننده از ۷ استان کشور برگزار شد.   به گزارش ولات نیـــوز؛ آیین افتتاحیه این دوره از مسابقات شطرنج در روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه

کد خبر : 3048
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

 

دومین دوره مسابقات شطرنج ریتد کشوری تحت عنوان جام طبیعت به میزبانی بخش سیلوانای ارومیه در تالار سپهر راژان طی روزهای ۲۸ و ۲۹ تیرماه با حضور ۲۱۶ نفر شرکت کننده از ۷ استان کشور برگزار شد.

 

به گزارش ولات نیـــوز؛ آیین افتتاحیه این دوره از مسابقات شطرنج در روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه با حضور رییس اداره ورزش و جوانان، بخشدار سیلوانا، رییس هیئت شطرنج شهرستان ارومیه و سایر مسئولین محلی بخش سیلوانا برگزار شد و آیین اختتامیه آن نیز در روز جمعه ۲۹ تیرماه با اهدای جوائز به نفرات برتر مسابقه و تقدیر از سایر مسئولین برگزاری مسابقات به کار خود پایان داد.

سجاد بیرامی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه در آیین اختتامیه دومین دوره مسابقات شطرنج ریتد کشوری جام طبیعت‌ گفت: مسابقات ورزشی نماد وحدت و دوستی و زبان مشترک ملل مختلف است و ما شاهد رقابتی بودیم که سرشار از رفاقت بود.

 وی ادامه داد: در صدد این هستیم که شهرستان ارومیه را به قطب گردشگری ورزشی تبدیل کنیم و ارومیه را بعنوان شهر بین‌الملل ورزش ایران معرفی کنیم.

بیرامی خبر داد: در نظر داریم سال بعد مسابقات جام طبیعت را در سطح بین‌المللی برگزار کنیم.

خلیل رفیع‌زاده رییس هیئت شطرنج شهرستان ارومیه در آیین اختتامیه دومین دوره مسابقات شطرنج ریتد کشوری‌ عنوان کرد: این آخرین مسابقه شطرنج در سال جاری در این منطقه نخواهد بود و بخش سیلوانا مسابقات دیگری را پیش رو خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تا زمانی که حمایت ها ادامه پیدا کند، در این منطقه مسابقات مختلفی برگزار خواهیم کرد و سیلوانا را به یک منطقه شطرنج‌خیز تبدیل خواهیم کرد.

صادق نیک‌نیا دهیار راژان در آیین اختتامیه دومین دوره مسابقات شطرنج ریتد کشوری گفت: ورزش در تعالی جامعه و ایجاد شور و نشاط جایگاه ویژه ای دارد و انتظار داریم با همت و مساعدت مسئولین شاهد پیشرفت رویدادهای ورزشی در سیلوانا باشیم

وی تاکید کرد: امیدوارم هر یک از عزیزان شرکت کننده در این مسابقات سفیر و بازگوکننده خونگرمی و مهمان‌دوستی این منطقه باشد.

 در پایان از نفرات برتر این مسابقات که از ۲۳ شهرستان کشور شرکت داشتند تجلیل شد.

جام قهرمانی این مسابقات را امیررضا پورآقابالا از تبریز بر بالای سر برد، امیرمحمد حمیدی از اراک عنوان دوم و نیما حسین زاده از تبریز عنوان سومی را از آن خود کردند.

به ترتیب حسن مجاوریان از اردبیل، عادل علیزاده از اهر، عبدالله الهی از مراغه، بنیامین باباییان از رشت و امیرحسین کاشفی از تهران عنوان چهارم تا هشتم را از آن خود کردند.

 افشار موسی‌وند، کریم خلیفه زاده و ابراهیم حسن پور نفرات برتر بخش سیلوانا در این مسابقات شناخته شدند و از آنان نیز تجلیل شد.

بازیکن برتر پسران زیر ۱۴ سال اسماعیل ابراهیم‌دوست، دختران زیر ۱۴ سال کاینا عثمانی و کم سن ترین بازیکن کارینا عثمانی از بخش سیلوانای ارومیه بودند.

قطعا بخش سیلوانا با طبیعت بکر و مردم مهمان نواز قابلیت این را دارد که میزبان بسیاری از رخداد های ورزشی باشد اما این مهم نیاز مند توجه مسئولین به ایجاد زیرساخت های اساسی برای این بخش است.

انتهای پیام:// حکیم بصیرت

کدخبر:۰۱۰۲۲

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 157 در انتظار بررسی : 157 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.