عزیز نعمتی

چرا قومگراها در تلاش تغییر نام اماکن تاریخی منطقه یا کشوری هستند؟

عده ای ناآگاه که چندان از گذشته تاریخی فرهنگ های دیرینه این آب و خاک اطلاع ندارند و میدانند که هویت های اصیل منطقه چه اندازه ریشه در تاریخ این کشور دارند به راحتی مجری نقشه های دشمنان ایران و نوکران درجه سه آنان میشوند.
کد خبر : 4131
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
چرا قومگراها در تلاش تغییر نام اماکن تاریخی منطقه یا کشوری هستند؟

 

قبل از جنگ ایران و عراق، دولت صدام حسین مرتبا نقشه های جدیدی از عراق طرح می کرد و خوزستان را جزو خاک عراق محسوب می کرد و ادعای مالکیت بر آن را داشت. این در نهایت بهانه ای شد تا صدام جنگی خانمان سوز بر ملت ما تحمیل کند. و چه هزینه های سنگینی که بر ایران عزیز تحمیل نشد.

 

بعد از جدایی قسمت های شمالی ایران توسط روس ها دوباره روس ها چه قبل از کمونیسم و چه بعد از آن کوشیدند با جعل تاریخ ملت‌های ایرانی جدا شده از ایران برایشان از نو تاریخ بنویسند، بلاخص برای آذربایجان.

 

هرگونه اقدام تجاوزگرانه نظامی و تجزیه طلبانه نیازمند پیش زمینه ای است تا در نهایت تجاوز و ادعای تجزیه طلبی را در انظار جهانی توجیه کند. این کار بدون یافتن عوامل داخلی امکان ندارد و دشوار است. برای شروع کار باید از درون به اغفال و تحریف افکار عمومی پرداخت طوری که مردم عامه به باوری جعلی و ساختگی که ساخته ذهن دشمنان خارجی هست ایمان بیاورند و هر آنچه خارجیان اجیر شده که مزدوران درجه دو و سه ابرقدرتها و ایادی آنان هستند به راحتی زمینه هرج و مرج مورد نظرشان را در داخل کشور ایجاد کنند تا هر آنچه دلشان می خواهد با کشور عزیزی که اقوام و ملت های آن دارای فرهنگ و تاریخی مشترک اند بکنند و آن را از هم بپاشد.

 

در این میان عده ای ناآگاه که چندان از گذشته تاریخی فرهنگ های دیرینه این آب و خاک اطلاع ندارند و میدانند که هویت های اصیل منطقه چه اندازه ریشه در تاریخ این کشور دارند به راحتی مجری نقشه های دشمنان ایران و نوکران درجه سه آنان میشوند.

 

یکی از این طرح توطئه ها فراهم کردن زمینه تجاوز و تجزیه از طریق تغییر و #جعل نامهای اماکن جغرافیایی و شهری است. اینجاست که متوجه میشویم چرا چندین سال است این پروژه در کنار سایر طرح های دشمنانی چون #صهیونیست ها روز به روز شدت بیشتری می گیرد تا با ایجاد اغتشاش و آشوب و تنش در میان اقوام و فرهنگ های دیرینه و تاریخی یک کشور سعی در برهم زدن امنیت و آرامش ملت و کشور عزیزمان شود.

 

لازم است مسئولین بدرستی این نکته را مد نظر قرار دهند که هرگونه حرکت تحریک آمیز از سوی هر کس امروزه دست بیگانه ای را در ورای خود دارد. لازم است دلسوزان و مسۇلین و مردم هوشیار اجازه ندهند دشمنان ایران عزیز با اغفال اذهان ساده لوحان و احساساتی برخی از جوانان ناآگاه به نقشه های شومشان جامه عمل بپوشانند که در غیر این صورت فردا آنان که از آن سر دنیا از برادری حمایت می کنند تا برادر دیگری را بکوبد ، همه را با هم میکوبند و خود نیز به مقاصد شوم اش خواهند رسید.

 

عزیز نعمتی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 65 در انتظار بررسی : 65 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.