تماس با ما

پایگاه خبری ولات‌نیوز

ولات نیوز در سال ۹۳ به عنوان رسانه ای مردمی و مستقل پا به عرصه فعالیت حرفه ای در قالب پایگاه خبری با محوریت شهرستان ارومیه گذاشته است.

پایگاه خبری ولات نیوز به عنوان رسانه ای برخواسته از میان ودل مردم، پیگیری مطالبات مردمی، به تصویر کشاندن معضلات، کمبودها و کاستی ها و در عین حال برجسته ساختن ظرفیت ها و پتانسیل ها را اصلی ترین محور حوزه کاری خود تعریف کرده است و در این راستا مصرانه درحال تحقق این اهداف است.

ولات نیوز با دارا بودن کادر حرفه ای خبرنگاران و عکاسان حرفه ای که دوره های پیشرفته و معتبر این حرفه را با اخذ مدارک معتبر از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی کرده اند، بار ها در جشنواره های رسانه ای مقام و تندیس های معتبری کسب کرده است.

ولات نیوز هیچگاه صحت و درستی اخبار را فدای سرعت انتشار آن نخواهد کرد و خط و مشی آن در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

در ادامه تیم ولات نیوز در سال ۹۶ موفق به اخذ مجوز انتشار نشریه سیاسی فرهنگی‌‌ “ده‌نگی‌ولات‌” با گستره توزیع منطقه ای در استان های آذربایجان غربی و کردستان شد که با استقبال پرشور مخاطبان، علی الخصوص مردم ارومیه به عنوان نخستین نشریه کُردی- فارسی این شهرستان مواجه شده و فعالیت می‌نماید.

آدرس دفتر مرکزی گروه رسانه ای ‌ولات: ارومیه- خیابا مفتح- نرسیده به چهار راه حافظ- ساختمان مفتح- طبقه دوم- پلاک ۷۹

شماره تماس مدیریت گروه رسانه ای ولات(آزاد یوسفی راد): 

۰۹۱۴-۴۳۳-۰۱۴۱