دوبیمارستان تخصصی و فوق تخصصی صحرایی در قطور خوی و اشنویه برپا خواهد شد

  سخنگوی رزمایش محرم با اعلام برپایی دو بیمارستان صحرایی در آذربایجان خبری از طرح های محرومیت زدایی این رزمایش خبر داد.   به گزارش ولات نیوز: نشست خبری سردار شهسواری معاون هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع )و سخنگوی رزمایش محرم با اصحاب رسانه صبح پنجشنبه ۳۰ شهریورماه برگزارشد.    سردار شهسواری در این

کد خبر : 2691
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۳۶

 

سخنگوی رزمایش محرم با اعلام برپایی دو بیمارستان صحرایی در آذربایجان خبری از طرح های محرومیت زدایی این رزمایش خبر داد.

 

به گزارش ولات نیوز: نشست خبری سردار شهسواری معاون هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع )و سخنگوی رزمایش محرم با اصحاب رسانه صبح پنجشنبه ۳۰ شهریورماه برگزارشد.

 

 سردار شهسواری در این نشست خبر داد ؛ رزمایش محرم در دو استان آذربایجان غربی و کردستان از حوزه های عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهدا اجرا خواهد شد.

 

وی ادامه داد: امروز در قله های اقتدار وصلابت در دو استان کردستان و آذربایجان غربی و در ارتفاعات ۳هزار و ۶۰۰ متر و در سوز سرمای زمستان پایگاه های ما به صورت شبانه روزی در حال حفظ وحراست از مرز های این مرز و بوم هستند.

سخنگوی رزمایش محرم گفت؛ زمان اجرای این رزمایش اول و دوم مهرماه خواهد بود .

وی ادامه داد: این رزمایش به منظور ارتقای توان دفاعی نیروی های ماست که شرایط جنگی در آن شبیه سازی شده و هدف از آن آزمایش توان دفاعی و نظامی است.

سردار شهسواری با برشمردن اهداف رزمایش محرم گفت : ارتقا آمادگی دفاعی و نظامی در شرایط گوناگون، شناخت نقاط قوت ،ضعف و ارزیابی توان رزم یگان های عمل کننده و نشان دادن توان نظامی و اقتدار نیروهای مسلح به دشمنان خارجی و منطقه ای از جمله اهداف مهم ما در این رزمایش هستند.

 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سید الشهدا تاکید کرد: ما نا امنی را در مرز های خود برنمی تابیم و هرکسی قصد چنین اقدامی را داشته باشد با اقتدار پاسخ کوبنده ای خواهیم داد.

 

سخنگوی رزمایش محرم از احداث دو بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی صحرایی در خوی و اشنویه خبر داد و گقت : این بیمارستان ها به منظور ارائه خدمات درمانی به قشر آسیب پذیر و همچنین ارزیابی آمادگی جامعه پزشکی سپاه در شرایط بحران است.

 

وی در ادامه خبر داد: قرار گاه حمزه سید الشهدا در استان آذربایجان غربی که به عنوان یکی از پنج استان درگیر در جنگ دفاع مقدس می درخشد اقدامات زیادی در حوزه محرومیت زدایی انجام داده است که در این رزمایش هم طرح های ویژه ای در این حوزه انجام خواهد گرفت.

 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سید الشهدا در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری این رزمایش همزمان با برگزاری رفراندوم اقلیم کردستان پیام خاصی دارد یا خیر؟ گفت : قرارگاه حمزه این اجازه را به هیچ کسی نمی دهد تا امنیت این مرز ها را برهم بزنند، ما در رابطه با رفراندوم اقلیم کردستان نظریات مسئولین سیاسی کشورمان را تایید می کنیم ولی این رزمایش از برنامه های از پیش تعیین شده ماست اما اگر احدی حتی تفکر تجاوز به مرز های را در سرداشته باشد حتی خاک خارج از مرز های ماهم به خون کثیفشان آغشته خواهد شد.

وی درپایان با اشاره به اخبار و حواشی کولبران در مرز های استان تاکید کرد: حساب کولبران زحمتکش با قاچاقچیان جداست اما متاسفانه برخی اوقات از جایگاه کولبران سواستفاده می شود.

 

انتهای پیام://آزاد یوسفی راد

 

کدخبر:۰۰۹۲۲

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 11 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.