رئیس مرکز علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی استان خبرداد:

افزوده شدن دو رشته تحصیلی جدید به مرکز علمی کاربردی مدیریت صنعتی آذربایجان غربی

مرکز علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی استان آذربایجان غربی علاوه بر پذیرش دانشجو در رشته‌های سابق، در دورشته بورس و گردشگری باتوجه به نیاز مردم در جهت آگاهی در حوزه اقتصاد و گردشگری برای اولین بار دانشجو می‌پذیرد.
کد خبر : 4178
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۴۶
افزوده شدن دو رشته تحصیلی جدید به مرکز علمی کاربردی مدیریت صنعتی آذربایجان غربی

 

رئیس مرکز علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: مرکز علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی با مرکزیت ارومیه از سال ۱۳۷۸ تاسیس و از سال ۱۳۸۱ با پذیرش دانشجو در آغاز به کار کرد و از سال ۹۰ با راه‌اندازی اتوماسیون با پذیرش ۳۵۸۵ نفر دانشجو رسما وارد فعالیت دانشگاهی شد و تاکنون ۱۶۱۶ نفر دانشجو فارغ‌التحصیل شده‌اند.

 

به گزارش ولات نیوز این نشست که در خصوص پذیرش دانشجو در ترم جدید مرکز علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، رئیس این مجموعه عنوان کرد: در حال حاضر ۱۳مرکز فعال در استان وجود دارد که ۶مرکز آن در ارومیه فعال هستند و این مرکز با دونوع آموزش به صورت نظری و آموزش در محیط کار به منظور تسلط و درک کاربردی از آموخته‌های خود در آغاز، حین و پایان دوره، ادامه تحصیل می‌دهند.

 

وی اضافه کرد: این دانشگاه در ۴گروه مدیریت صنعتی و خدمات اجتماعی، فرهنگ و هنر، صنعت و کشاورزی فعالیت دارد و مراکز علمی کاربردی ملزم به ایجاد محیط کار برای دانشجویان خود است.

 

مهدی عبدی خاطرنشان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی یک مرکز کارآفرین و مراکز وابسته آن با شعار “علمی شو، کاربردی شو” آموزش‌های خود را به صورت نظام واحد و متشکل از دروس نظری و مهارتی ارائه می‌دهد.

 

وی ادامه داد: تمام اساتید این دانشگاه دارای کد تدریس یا مجوز تدریس از دانشگاه را دارا می‌باشند.

 

وی با اشاره به مزایای تحصیل در این دانشگاه عنوان کرد: از جمله این مزایا می‌توان به صدور مدرک مورد تأیید وزارت علوم، پذیرش بدون کنکور و بدون نیاز به مدرک پیش‌دانشگاهی اشاره کرد و همچنین شهریه پایین، قسط‌بندی و امکان استفاده از وام شهریه از مزایای تحصیلی در این مرکز است.

 

رئیس مرکز علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی استان با اشاره به اینکه ثبت نام این مرکز در دوره کاردانی از ۴ شهریور و دوره کارشناسی از ۱۱شهریور از طریق سایت سنجش انجام می‌شود، گفت: این مجموعه در رشته‌های مدیریت کسب و کار، بیمه، حسابداری دولتی، مالیاتی و حسابرسی، بهره‌وری واحدهای صنفی، امور گمرکی، بورس و گردشگری در دوره‌های کاردانی و کارشناسی از مهرماه پذیرش خواهد کرد که رشته‌های بورس و گردشگری باتوجه به نیاز مردم در جهت آگاهی در حوزه اقتصاد و گردشگری برای اولین دانشجو می‌پذیرد.

 

وی اظهار کرد: ۱۲ کد رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی این مرکز فعال است و طی ترم گذشته ۴٠٠ دانشجو در حال تحصیل بودند.

 

انتهای پیام// حکیم بصیرت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 88 در انتظار بررسی : 88 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.