فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی: تلاش رسانه های نوار مرزی ارومیه ستودنی است

به گزارش ولات نیوز؛گردهمایی کانون ها و رسانه های نوار مرزی شهرستان ارومیه با حضور پایگاه خبری ولات‌نیوز به عنوان یکی از رسانه های رسمی برخواسته از نوار مرزی، پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در سالن ورزشی شهدای زیوه برگزار گردید. سردار شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی و سردار آبروشن فرمانده لشکر عملیاتی ۳ سیدالشهدا

کد خبر : 2976
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶

به گزارش ولات نیوز؛گردهمایی کانون ها و رسانه های نوار مرزی شهرستان ارومیه با حضور پایگاه خبری ولات‌نیوز به عنوان یکی از رسانه های رسمی برخواسته از نوار مرزی، پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در سالن ورزشی شهدای زیوه برگزار گردید.

سردار شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی و سردار آبروشن فرمانده لشکر عملیاتی ۳ سیدالشهدا حمزه(ع) به عنوان مهمانان ویژه در این گردهمایی  در حضورداشتند.

 

سردار شهسواری با اشاره به نقش رسانه های نوارمرزی گفت: بنده با اکثر سایت ها و شبکه های اطلاع رسانی نوار مرزی آشنایی دارم و تلاش همه افراد فعال در آن ستودنی است و قطع به یقین هر قدمی حتی به اندازه یک ذره در محضر پرورگار متعال ذخیره است، هجمه دشمن اگر فراوان است اما دل به این بسته شود که اراده های ما استوارتر است!

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی در ادامه گفت: ما در چهلمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم و مسئولیت ما نگهداری و پاسداری از انقلاب اسلامی است و از اولین روز این انقلاب، استکبار جهانی به دنبال خاموش کردن این نور پر فروغ الهی بوده است.

سردار شهسواری با اشاره با نقش مردم کُرد گفت: مردم کُرد هر کجا که باشند ایرانی هستند، آنها چه در سوریه باشند چه در عراق و یا در هر جای دیگری باشند ریشه و اصالت آنها ایرانی بودن آنهاست.

او در ادامه تصریح کرد: مردم کُرد به خوبی از این مرز و بوم پاسداری کرده اند، خون داده اند، زندگی داده اند اما یک قدم از آرمانهای انقلاب عقب ننشسته اند.

وی ادامه داد: تاریخ گواه است و شهادت میدهد و همیشه شهادت خواهد داد که این کردهای نجیب و شریف تمام مناطق کردنشین ایران، وفاداران حقیقی و پیروان اصیل ولایت و جمهوری اسلامی ایران بودند و هستند و خواهند بود و این بر دفتر تاریخ کردها نوشته خواهد شد و ثمره آن پیروزی ایران و یاس آمریکا و اجانب آن خواهد بود.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی در رابطه با فضای مجازی اذعان داشت: اگر در میدان رزم میجنگیدیم و گلوله های تفنگ ما بر سینه دشمن می‌نشست و آنها را بر زمین میکوبید، امروز گلوله‌های کلام، قلم و بیان در فضای مجازی که در واقع همانند فضای واقعی است، می‌تواند بر سینه های ظالمانه‌های آنها بنشیند.

وی در ادامه گفت: استکبار به دنبال ایجاد یاس، ناامیدی و سرخوردگیست و همچنان که در گذشته به دنبال براندازی بوده است.

او اضافه کرد: اگر سنگرهای دفاع مقدس ما و گونی‌های خاکی ما، سنگرهای دفاع ما بود، امروز کاغذها، قلم‌ها و سایت های شما در فضای مجازی سنگرهای مدافع شده است.

وی ادامه داد: دشمن اگر در عرصه های مختلف ناامید شده است اما به دو عرصه دل خوش کرده است: حوزه اقتصادی که میتواند جزو نفوذگاه های دشمن قرار گیرد و حوزه فرهنگی است .

 

این سردار سپاه نقش جوانان را در فضای مجازی مهم خواند و گفت: امروزه اگر جوانان خود را در فضای مجازی در نیابیم میتواند صدمات جبران ناپذیری از سوی آنها صورت گیرد.

او در ادامه تصریح کرد : در این گردهمایی پیام و هدفی نهفته است و این است که حوزه رزم با حوزه نرم ممزوج، درهم و تفکیک ناپذیر است

وی اضافه کرد: حوزه نرم تببین گر، تداعی کننده و بیانگر فعالیت ها و تثبیت کننده ی حوزه های سخت است. حوزه‌ سخت و حوزه رزم اقتدارگر حوزه نرم است.

او ادامه داد: امروز مسئولیت و ماموریت رسانه ها و کانون‌‌های نوار مرزی به عنوان افسران جنگ نرم چند برابر حوزه رزم است.

فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان غربی در ارتباط با عرصه جنگ نرم گفت: امروز عرصه، عرصه تقابل فرهنگی و عرصه حوزه نرم است و دشمن ما همواره به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .

او ادامه داد: امروز باید سعی و تلاش وافر همه سایت ها و شبکه های اطلاع رسانی و اجتماعی در فضای مجازی برای مقابله با ترفندهای سیاسی، نظامی اقتصادی و فرهنگی دشمن مهیا باشد.

وی اضافه کرد: اگر در جنگ رزم آماده بودیم باید امروز در جنگ نرم آماده باشیم چون امروزه جولانگاه دشمن در عرصه فرهنگی و اقتصاد است .

سردار حبیب شهسواری اهمیت فضای مجازی را مهم شمرد و اذعان کرد: اگر بخواهیم اهمیت فضای مجازی را ترسیم کنیم ده‌ها ساعت فرصت لازم است اما چه رسا و چه شیوا رهبری فرمودند که اگر رهبری به من اجازه میداد من مسئولیت فضا و شواری مجازی را برعهده میگرفتم. این تدوین گر اهمیت و ارزش فضای مجازی است.

وی در ادامه گفت: افسران رزم در میدان رزم مسئولیت دفاع دارند اما افسران جنگ نرم در حوزه فرهنگ مسئولیت دفاع دارند.

 او ادامه داد: در دفاع یک اصل مهم است و آن اشرافیت است که اشرافیت اطلاعاتی نام میگیرد عنوان های اشرافیت دیده بانی، هوشیاری و تجهیزات و تسلیحات است. و امروز در این عرصه باید اشرافیت لازم باشد و رصدکننده و دیده‌بان گر فعالیت های دشمن بود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در پایان نقش سایت‌ها و شبکه های اجتماعی را چنین عنوان کرد: خبرها را قبل از آنکه دشمن بتواند به آن دست پیدا کند و وارونه جلوه دهد افسران جنگ نرم به عنوان جریان‌های اطلاع رسانی باید بیانگر حقایق واقعی باشند.

کانون نخبگان نوارمرزی شهرستان ارومیه، کانون فرهنگی اجتماعی زنان عشایر نوارمرزی و کانون فرهنگی هنری ورزشی شهدای سیلوانا سه کانون رسمی و فعال در نوارمرزی شهرستان ارومیه محسوب می شوند

گردهمایی کانون ها و رسانه های مردم محور نوار مرزی با تجلیل از فعالین فرهنگی و رسانه ای این منطقه به پایان رسید.

از آزادیوسفی راد مدیرمسئول، میلاد جلالیان و دیگر خبرنگاران و عکاسان ولات نیوز در این گردهمایی تجلیل و قدردانی شد.

 

کدخبر:۰۰۹۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.