آرمان سمیـتکو، فعال سیاسی ارومیه در گفتگو با ولات‌نیــوز:  اگر لازم باشد فرزندان صلاح الدین ایوبی برای فتح مجدد قدس وارد میدان خواهند شد

  به گزارش ولات‌نیوز: آرمان سمیتکو فعال سیاسی و اجتماعی شهر ارومیه در گفتگو با خبرنگار ولات‌نیـوز با اعلام محکومیت اقدام آمریکا در به رسمیت شناختن بیت المقدس، اذعان داشت: این اقدام شیطانی به منزله اعلان جنگ با اسلام و مسلمانان است و نباید بی جواب بماند. وی ادامه داد: بیت المقدس به عنوان اولین

کد خبر : 2812
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۹:۴۲

 

به گزارش ولات‌نیوز: آرمان سمیتکو فعال سیاسی و اجتماعی شهر ارومیه در گفتگو با خبرنگار ولات‌نیـوز با اعلام محکومیت اقدام آمریکا در به رسمیت شناختن بیت المقدس، اذعان داشت: این اقدام شیطانی به منزله اعلان جنگ با اسلام و مسلمانان است و نباید بی جواب بماند.

وی ادامه داد: بیت المقدس به عنوان اولین قبله گاه اسلام، جایگاهی والا در بین مسلمانان دارد و این یک حقیقت تاریخی و غیر قابل کتمان است که هیچ قدرتی نمی تواند آن را نادیده بگیرد.

 سمیتکو با اشاره به دسیسه های غرب در برهم زدن اخوت اسلامی در سطح جهانی، تصریح کرد: متاسفانه در طول تاریخ استکبار جهانی همواره از عدم وحدت و همدلی در بین کشور های اسلامی سوء استفاده کرده است، اما امروز زمان آن است تا جامعه مسلمانان جهان علیه این اقدام شیطانی، متحد شده و با آن مقابله کنند.

 وی با هشدار به جنگ طلبی های غرب علیه مسلمانان گفت: دشمن نباید از یاد ببرد که در جریان جنگ های صلیبی با آن همه نیرو و ادوات جنگی نتواستند در مقابل فاتح دلیر بیت المقدس یعنی صلاح الدین ایوبی مقاومت کنند و اگر امروز بار دیگر لازم باشد فرزندان این قهرمان برای فتح مجدد قدس وارد میدان خواهند شد.

 این فعال سیاسی و اجتماعی در پایان اعلام کرد: ما مردم مسلمان ارومیه این اقدام را شدیدا محکوم کرده و به رسم آشتی خواهی و صلح دوستی از دستگاه دیپلماسی کشورمان خواستار پیگیری سیاسی این مسئله در دادگاه های بین المللی و جامعه جهانی هستیم.

انتهای پیام ://

کدخبر:۰۰۸۹۵

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 11 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.