جزئیات برگزاری اولین کنفرانس بین المللی زبان انگلیسی در ارومیه تشریح شد

اولین کنفرانس بین المللی با محوریت زبان انگلیسی به همت دانشگاه شهید چمران اهواز و علم وفن ارومیه در سالن شهید چمران دانشگاه ارومیه برگزار می ‌شود. به گزارش ولات نیــــوز؛ بیتااسدی مدیر این این کنفرانس در نشست خبری تشریح جزئیات آن که در خانه مطبوعات آذربایجان غربی برگزار شد گفت: این کنفرانس در ۱۲

کد خبر : 2721
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

اولین کنفرانس بین المللی با محوریت زبان انگلیسی به همت دانشگاه شهید چمران اهواز و علم وفن ارومیه در سالن شهید چمران دانشگاه ارومیه برگزار می ‌شود.

به گزارش ولات نیــــوز؛ بیتااسدی مدیر این این کنفرانس در نشست خبری تشریح جزئیات آن که در خانه مطبوعات آذربایجان غربی برگزار شد گفت: این کنفرانس در ۱۲ الی ۱۴ مهرماه ودر سه روز متوالی در دانشگاه ارومیه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این کنفرانس با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی دانشجویان و اساتید زبان برگزار می شود. 

مدیرکنفرانس بین المللی زبان ارومیه با اشاره به سطح بالای مقالات پذیرفته شده گفت ؛بیش از ۱۳۲۰ مقاله در حوزه های مختلف زبان شناسی، آموزش زبان، ترجمه و ادبیات در این کنفرانس پذیرفته شده است.

وی در ادامه خبر داد: در این کنفرانس اساتیدی برجسته از یونان، آمریکا، امارات، ترکیه و عراق حضور خواهند داشت.

بیتا اسدی در پایان از برگزاری افتتاحیه این کنفرانس با حضور مقامات کشوری واستانی در سالن شیهد چمران دانشگاه ارومیه خبر داد.

* در روند برگزاری اولین کنفرانس بین المللی زبان در ارومیه سنگ اندازی های بسیاری شده است.

سید سالار حسینی دبیر کنفرانس در این نشست خبر داد: ۲۰ کمیته اجرایی در این کنفرانس فعال است که نزدیک به ۲۰۰ نفر به صورت شبانه روز در برگزاری این سمینار همکاری میکنند

 

وی تصریح کرد: در روند برگزاری این سمینار سنگ اندازی های بسیاری شده است اما با همت برخی از مسئولین توانستیم ناملایمت ها را پشت سر بگزاریم و به مرحله اجرا برسیم.

حسینی درادامه تاکید کرد: این کنفرانس اولین کنفرانس در سطح کشور است که ۲۰ نفر از اساتید برجسته کشور و جهان درحوزخ زبان انگلیسی یک مکان جمع می شوند.

دبیرکنفرانس بین المللی زبان ارومیه با اشاره ظرفیت هم مرز بودن آذربایجان غربی با سه کشور خارجی گفت ؛ استان آذربایجان غربی علی رغم دورماندن از بسیاری از شاخص ها اما در حوزه آموزش زبان انگلیسی جایگاه بسیار مطلوبی دارد، بارها ‌سعی شد که این سمینار در شهر های دیگر برگزار شود اما مقاومت کردیم تا در ارومیه برگزار شود.

سید سالار حسینی با اشاره به نقش موسسه آموزش زبان اندیشه سبز احسان در این کنفرانس که مدیریت آن را نیز بر عهده دارد، گفت: کالج بین المللی اندیشه سبز احسان با محوریت علمی آموزشی و فرهنگی از سال ۱۲۸۰ کلید خورده است و این موسسه از سال ۹۴ به عنوان نماینده دانشگاه صنعت شریف در برگزاری دوره های مختلف فعالیت میکند، همچنین این کالج در کشور های عراق و ترکیه نیز نمایندگی دارد.

 

وی در پایان افزود: نیروی همکار در بسیاری از کمیته های اجرایی این کنفرانس از سوی کالج بین المللی احسان ترزیق شده است.

انتهای پیام:// آزادیوسفی راد

کدخبر: ۰۰۹۲۸

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.