موسس مجموعه ورزشی مروارید در حضور وزیر ورزش و جوانان : میخواهیم با فقر زدایی به جنگ با دشمنان این منطقه مرزی برویم 

به گزارش ولات نیوز آئین افتتاحیه مجموعه ورزشی مروارید در بخش سیلوانای ارومیه با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان، بخشدار سیلوانا و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه عصر پنجشنبه ۹ شهریور ماه در شهرک زیوه از توابع بخش سیلوانای ارومیه برگزار شد.   سید ریاس الدین برزنجی موسس مجموعه

کد خبر : 2624
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

به گزارش ولات نیوز آئین افتتاحیه مجموعه ورزشی مروارید در بخش سیلوانای ارومیه با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان، بخشدار سیلوانا و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه عصر پنجشنبه ۹ شهریور ماه در شهرک زیوه از توابع بخش سیلوانای ارومیه برگزار شد.

 

سید ریاس الدین برزنجی موسس مجموعه ورزشی مروارید ضمن خوش آمدگویی به وزیر جهت سفر به منطقه مرزی سیلوانای ارومیه اذعان داشت؛ این منطقه علی رغم تلاش جریان هایی برای روانه کردن آرای مردم به سمت کاندیدایی دیگر با ۷۵ درصد آراء به دکتر روحانی رای دادند وثابت کردند به راه تدبیر و اعتدال ایمان دارند.

 

برزنجی تصریح کرد ؛ این منطقه علی رغم ده ها جاذبه توریستی مطرح و استانی از بیکاری فراگیر رنج میبرد و دشمن تمام تلاش خود را میکند تا با دست گذشتن روی این معضل جوانان را جذب گروهک های خود کند، اما جوانان این منطقه عاشق این خاک و این نظام اند.

 

او ادامه داد: به عنوان یک فعال اقتصادی میخواهیم با فقر زدایی با دشمنان این مردم مبارزه کنیم و در حوزه ورزش نیز با استقبال شخص آقای چمن گلی مدیرکل محترم ورزش و جوانان ورود پیدا کردیم وبیش از ۲۰ میلیاد ریال در این مجموعه سرمایه گذاری کردیم.

 

برزنجی در خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: آقای چمن گلی ستون فعال جامعه اهل سنت ایران است از تجربیات وی در سطوح عالی تر بهره گیری کنید

 

اوهمچنین گفت: آقای سعادت دستاورد های بسیار خوبی داشته است از فرصت حضور وی در دولت دوازدهم غافل نشویم

 

این فعال اقتصادی در خطابی دیگر به سلطانی فر نماینده ویژه رئیس جمهور در این سفر گفت: بخش سیلوانا فرصت های نهفته بسیار زیادی دارد از شما میخواهم ترتیب ملاقات ۲۰ فعال اعم از روحانیت، نخبگان اقتصادی و سیاسی و سران عشایر و جوانان بخش سیلوانا را با ریاست جمهوری فراهم کنید تا اعتبارات ویژه ای برای توسعه این بخش فراهم شود.

 

انتهای پیام:// آزاد یوسفی راد

 

کدخبر:۰۰۹۰۷

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 10 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.