اسقبال بی نظیر مردم و مسئولان از غرفه خبرگزاری بین المللی کُرد پرس در هشتمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان غربی

به گزارش ولات نیوز؛ هشتمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان غربی با شرکت ۹۰ رسانه از ۱۷ مرداد ماه لغایت ۱۹ در محل دائمی نمایشگاه های مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه برگزار شد. سرپرستی استانی خبرگزاری بین المللی کُردپرس نیز یکی از رسانه هایی بود که در این نمایشگاه حضور فعال داشت و غرفه ی آن با

کد خبر : 2488
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳

به گزارش ولات نیوز؛ هشتمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان غربی با شرکت ۹۰ رسانه از ۱۷ مرداد ماه لغایت ۱۹ در محل دائمی نمایشگاه های مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه برگزار شد.

سرپرستی استانی خبرگزاری بین المللی کُردپرس نیز یکی از رسانه هایی بود که در این نمایشگاه حضور فعال داشت و غرفه ی آن با مسئولیت خبرنگار ارومیه ای این خبرگزاری “آزاد یوسفی راد”در سالن اصلی دایر شد.

به گفته دیگر غرفه داران و متولیان برگزاری این نمایشگاه، غرفه خبرگزاری بین المللی کُردپرس یکی از پرتردد ترین غرفه های نمایشگاه بوده است.

آزاد یوسفی راد مسئول غرفه خبرگزاری بین المللی کردپرس در گفتگو با خبرنگار ولات نیوز گفت : استقبال پرشور مسئولین عالی رتبه، مدیران کل، فعالین سیاسی، اجتماعی، هنری، فرهنگی و عموم مردم از غرفه خبرگزاری بین المللی کُردپرس حکایت از این دارد که  کُردپرس جایگاه بسیار مطلوبی در بین مردم و مسئولین دارد به طوری که کمتر کسی را می توان پیدا کرد که  سرویس های خبری این خبرگزاری را به خصوص سرویس های ترکیه، سوریه و عراق دنبال نکند.

وی در ادامه با اشاره به رشد آگاهی مردم و احساس نیاز عمومی به اطلاعات و اخبار تازه تصریح کرد: مطبوعات امروزه به یکی از نیاز های روز مره جامعه تبدیل شده است به طوری که کمتر کسی را می توان یافت که نسبت به آنچه که در اطرافش در حال جریان است بی تفاوت باشد و این احساس نیاز واستقبال مردم به مطبوعات مسئولیت خبرنگاران و مدیران رسانه را بیش از پیش سنگین تر می کند که نسبت به انتشار اخبار صحیح ، جامع وشفاف دقت بیشتری داشته باشند.

خبرنگار خبرگزاری بین المللی کُردپرس در پایان اظهار امیدواری کرد که خبرنگاران حرفه ای و پایبند به اصول اخلاق رسانه ای فعالیت کنند و حرمت قلم این امانت قرآنی را حفظ کنند.

انتهای پیام :// حکیم بصیرت

عکاس: حکیم بصیرت

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 105 در انتظار بررسی : 105 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.