خط مقدم مرگ و زندگی در سکوت معنا دار نمایندگان مجلس و بی توجهی مسئولین

پس از سیل ویرانگر آذربایجان غربی، خواسته مردم بخش سیلوانا فقط در ساخت یک پل خلاصه شد که آن هم گویا به فراموشی سپرده شده است!     به گزارش ولات نیوز ؛ با گذشت حدود ۴۵ روز از سیل ویرانگر در شمال غرب کشور هنوز آثار مخرب آن در بسیاری از مناطق روستایی باقی

کد خبر : 2356
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

پس از سیل ویرانگر آذربایجان غربی، خواسته مردم بخش سیلوانا فقط در ساخت یک پل خلاصه شد که آن هم گویا به فراموشی سپرده شده است!

 

 

به گزارش ولات نیوز ؛ با گذشت حدود ۴۵ روز از سیل ویرانگر در شمال غرب کشور هنوز آثار مخرب آن در بسیاری از مناطق روستایی باقی مانده و پل گلستانه در منطقه مرگور ارومیه نمونه‌ای از همین آثار است که به رغم وعده دولت برای نوسازی و حتی احداث یک پل دیگر، هنوز خبری از آن نیست.

 

این درحالی است که چند وقت پیش چند لوله بتنی برای آغاز احداث یک پل در این منطقه رها شد اما مدتهاست کسی نگاهی به پروژه پل نینداخته و اساساً ساخت و سازی در آن مشاهده نمی‌شود و همه چیز به امان خدا راها شده است.

 

و عمق فاجعه این جاست که مردم منطقه به ناچار از روی یک پل شکسته و بسیار خطرناک تردد می‌کنند که هر لحظه احتمال فاجعه‌ای تازه از آن وجود دارد.

پس از غوغا وهیاهوی این فاجعه در کانال ولات نیوز وسایر کانال های خبری، برخی از مسئولین لب به سخن گشودند! آن هم حرف هایی که بوی نا امیدی می داد!

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه از تعیین مسیر جایگزین پل گلستانه خبر و بر عدم تردد مردم از پل مخروب پل گلستانه تاکید کرد.

 

صادق حبیب زاده با بیان این مطلب افزود: مردم برای رفت و به آمد به روستای گلستانه می توانند از دو مسیر جایگزین استفاده کنند که یکی از آن راه آسفالته دیزج – سوسن آباد و گلستانه و دیگری راه خاکی دوکانه – حلج و گلستانه است که از نخستین روزهای بعد از سیل و تخریب پل مذکور به اطلاع شهروندان رسید.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: ساخت مجدد پل گلستانه نیازمند ۴ میلیارد تومان اعتبار است که به محض تامین آن نسبت به آغاز عملیات اجرایی اقدام خواهد شد اما تا آن زمان در صدد هستیم با اقدامات اورژانسی نسبت به جایگزاری سازه آهنی مشابه پل هاشم آباد برروی پل گلستانه اقدام کنیم تا امکان تردد امن مردم فراهم شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه یادآور شد: هرگونه تردد از این پل ممنوع اعلام شده است اما متاسفانه مردم با نادیده گرفتن پیام های خطر و از میان برداشتن موانع نسبت به تردد خطرناک از روی پل اقدام می کنند درحالیکه مسیرهای جایگزین و امن در این خصوص معرفی شده است.

 

با این حال انتظار می رود نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیم نگاهی به این وضعیت بیاندازند وبرای حل این معضل یک اقدام هرچند کوچک را به ثمر برسانند زیرا آن ها نمایندگان تمام اقشار مردم ارومیه هستند!

 

انتهای پیام :// آزاد یوسفی راد

 

کد مطلب: ۰۰۶۸۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.