نیچروان بارزانی: در کنار جمهوری اسلامی ایران هستیم

‍به گزارش ولات نیوز به نقل از پروتال نخست وزیری اقلیم کردستان : نخست وزیر اقلیم کردستان عراق، ضمن محکومیت شدید حوادث تروریستی تهران، حمایت و پشتیبانی اقلیم کردستان از جمهوری اسلامی ایران در مبارزە با ترور را اعلام کرد. نخست وزیر اقلیم کردستان حوادث تروریستی روز چهارشنبە (۱۷ خرداد) در تهران را بە شدت

کد خبر : 2343
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۸:۴۳

به گزارش ولات نیوز به نقل از پروتال نخست وزیری اقلیم کردستان : نخست وزیر اقلیم کردستان عراق، ضمن محکومیت شدید حوادث تروریستی تهران، حمایت و پشتیبانی اقلیم کردستان از جمهوری اسلامی ایران در مبارزە با ترور را اعلام کرد.

نخست وزیر اقلیم کردستان حوادث تروریستی روز چهارشنبە (۱۷ خرداد) در تهران را بە شدت محکوم کرد.

در این پیام آمدە است:

 

حملە های تروریستی صبح روز چهارشنبە کە مجلس شورای اسلامی و مرقد امام خمینی (رە) را هدف قرار دادند را بە شدت محکوم می کنیم.

ما در اقلیم کردستان در صف مقدم جنگ علیە تروریسم هستیم و خاطرات تلخی از جنایات و اقدامات تروریستی داریم و بە خودی این رنج را درک می کنیم و با خانوادە و وابستگان قربانیان این حوادث و جمهوری اسلامی ایران ابراز همدردی کردە و مراتب تسلیت خود را اعلام می داریم. خداوند قربانیان را بە بهشت جاویدان شاد گرداند و برای مصدومین نیز آرزوی شفای عاجل داریم.

تروریست ها در هر زمان و مکانی فرصت یابند بە جنایات و اقدامات تروریستی دست می زنند و جنایات آنان مرز و تفاوت های دینی و مذهبی نمی شناسد، بە همین دلیل در حالی کە اقدامات و جنایاتشان در حال گسترش است، در پیش گرفتن راهکار جدی و هماهنگی بیشتر در عالی ترین سطح برای مقابلە با تفکر و اقدامات #تروریست ها وظیفەای انسانی و ضرورتی بین المللی است.

در پایان ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانودە و وابستگان قربانیان، بر حمایت و پشتیبانی هایمان از جمهوری اسلامی ایران تاکید می کنیم.

 

کدمطلب: ۰۰۶۸۸

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.