بیانیه انتشاری از طرف خاندان سمیتکو به شایعه پراکنی مداوم برخی سایت های خبری

خاندان سمیتکو در پی شایعه پراکنی اخیر برخی از سایت های خبری بیانیه ای  منتشر کردند که نسخه ای از این بیانیه به مدیریت ولات نیوز جهت نشر و تنویر افکار عمومی ارسال شده است .   ‌بسمه تعالی   ” آن کسی که ندای تفرقه ی بین شیعه و سنی راسر میدهد ، میخواهد وحدت

کد خبر : 1762
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷

خاندان سمیتکو در پی شایعه پراکنی اخیر برخی از سایت های خبری بیانیه ای  منتشر کردند که نسخه ای از این بیانیه به مدیریت ولات نیوز جهت نشر و تنویر افکار عمومی ارسال شده است .

 

‌بسمه تعالی

 

” آن کسی که ندای تفرقه ی بین شیعه و سنی راسر میدهد ، میخواهد وحدت ملی را بهم بزن،چه شیعه باشد چه سنی،مزدور دشمن است! چه بداند،چه نداند “

(از فرمایشات مقام معظم رهبری درمورد ایجاد تفرقه)

 

ما خانواده سمیتکو و همچنین ایل شکاک مانند دیگر اقوام ایرانی،هیچگاه خود را منتصب به هیچ قوم و هیچ زبانی ندانسته،مگر ایرانی بودنمان و این اصل را مدیون خون پاک شهیدان جمهوری اسلامی هستیم.

ما خانواده سمیتکو (ایل شکاک) از اوایل انقلاب تا کنون همراه دیگر رزمندگان اسلام در راه  اهداف جمهوری اسلامی و مقام رهبری  با دادن چندین شهید،جانباز و ایثارگر این را به اثبات رسانده ایم.و تا توان داریم درخدمت رهبری و اهداف این نظام بوده و خواهیم ماند.  

 

طبق معمول سایت ها و خبرگزاری های بی پایه و اساس که از کشور های بیگانه و همچنین ضد ایرانی تغذیه میشوند،همیشه سعی بر ایجاد تفرقه بین اقوام ایرانی را داشته اند.

 

نظر به اهمیت اطلاع رسانی شفاف اینجانب گاگارین سمیتکو از طرف کل ایل شکاک تمام خبرهای منتشر شده در سایت چی چست و دیگر سایتهای غیرایرانی و ضد ایرانی را تکذیب کرده و خاطرنشان میکنم که این خانواده هیچگاه به هیچ جریان داخلی و خارجی اجازه برهم زدن امنیت جمهوری اسلامی ایران و تعرض به مرزهای این کشور را نخواهد داد و مثل همیشه پیشتاز برای لبیک گویی به بیانات رهبر معظم انقلاب (امام خامنه ای مدضله العالی)بوده و درکنار سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خونمان از وحدت و مرزهای این کشور دفاع خواهیم کرد.

 

 

باتشکر فراوان 

گارگارین سمیتکو

 

 

کد خبر: ۰۱۲۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.