مهندس عادل فتاحی: از تخریب آبشار سوله دوکل در سیلوانا جلوگیری شود

 ‌ مهندس عادل فتاحی عضو شورای شهر ارومیه با بیانی تند از روند ساخت نیروگاه برق آبی سوله دوکل در بخش سیلوانا ارومیه انتقاد کرد  به گزارش ولات نیوز : «مهندس عادل فتاحی» در جلسه مشترک مدیر کل اداره حفاظت از محیط زیست استان که در سالن جلسات شورا برگزارشد، اظهار داشت: فرصت گردشگری آبشار

کد خبر : 1685
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴

 ‌ مهندس عادل فتاحی عضو شورای شهر ارومیه با بیانی تند از روند ساخت نیروگاه برق آبی سوله دوکل در بخش سیلوانا ارومیه انتقاد کرد 

به گزارش ولات نیوز : «مهندس عادل فتاحی» در جلسه مشترک مدیر کل اداره حفاظت از محیط زیست استان که در سالن جلسات شورا برگزارشد، اظهار داشت: فرصت گردشگری آبشار سوله دوکل در بخش سیلوانا فرصتی بی بدیل در سطح منطقه جهت جذب گردشگران مختلف داخلی و خارجی است.

فتاحی با اشاره به پیشرفت های علمی و استفاده از روشهای نوین که در جهان وجود دارد و همچنین تفاهم نامه اخیر سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر و شهرداری با سرمایه گذار استحصال برق از پسماند و زباله شهری اظهار داشت : جای تعجب است که شاهد تخریب یکی از بهترین فرصت های طبیعی و گردشگری ارومیه در بخش سیلوانا ( آبشار سوله دوکل ) به منظور تولید برق باشیم .

وی در ادامه از همه مسئولین استانی و شهرستانی و محیط زیست درخواست نمود که از تخریب یکی از بهترین نقاط دیدنی و طبیعی و گردشگری ارومیه یعنی آبشار سوله دوکل ممانعت نمایند .

این مقام مسئول همچنین با بیان اینکه آلودگی هوا در چند روز گذشته در مرز هشدار بوده تصریح کرد : ارائه آخرین گزارش از روند احیای دریاچه ارومیه به صورت متناوب برای مسئولین استانی و شهری امری ضروری می باشد .

در خاتمه فتاحی با تشریح مقوله پر اهمیت محیط زیست به عنوان یکی از مهم ترین شاخص های نیاز جامعه بشری و نسل آینده خواستار توجه بیش از پیش مسئولین به این حوزه فراگیر و حیاتی شد.

814420805_41594 811708608_39227

انتهای پیام : آزاد یوسفی راد

 

کد خبر:۰۱۱۷ 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 11 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.