عقد تفاهم نامه احداث شهرک گردشگری سلامت در منطقه «سیلوانا» ارومیه در حضور رئیس جمهور

  تفاهم نامه احداث شهرک گردشگری سلامت در منطقه «سیلوانا» ارومیه در حضور رئیس جمهور منعقد شد. به گزارش ولات نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی در جلسه توسعه و سرمایه گذاری استان و با حضور روحانی رئیس جمهور و تعدادی از اعضای هیات

کد خبر : 1569
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳

 

تفاهم نامه احداث شهرک گردشگری سلامت در منطقه «سیلوانا» ارومیه در حضور رئیس جمهور منعقد شد.

به گزارش ولات نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی در جلسه توسعه و سرمایه گذاری استان و با حضور روحانی رئیس جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت، تفاهم نامه احداث شهرک گردشگری سلامت در ارومیه به امضاء رسید .
برپایه این گزارش مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی در این زمینه گفت : اهتمام دولت بر حمایت از سرمایه گذاری است و با توجه به موقعیت عالی این استان و همجواری با سه کشور عراق ، ترکیه و جمهوری آذربایجان موجب شد تا یکی از تفاهم نامه های منعقده با سرمایه گذاران در بخش گردشگری سلامت با شد .
جلیل جباری با اشاره به مفاد این تفاهم نامه اظهار کرد : موضوع اصلی این تفاهم نامه ایجاد فضاهایی با محوریت گردشگری و سلامت بوده و احداث چندین هتل هاسپیتال ( hospital hotel )، مجتمع های فرهنگی ، ورزشی ، تفریحی و مراکز تجاری و پذیرایی در این تفاهم نامه پیش بینی شده است .
وی سرمایه گذاری برای این مجموعه را بالغ بر سه میلیارد یورو ارزیابی کرده و افزود : امیدواریم با شروع عملیات این مجموعه توسط سرمایه گذار و بهره برداری از این پروژه عظیم سرمایه گذاری بتوانیم گامهای بلندی در راستای توسعه همه جانبه استان و ایجاد فرصت های شغلی برداریم .
این تفاهم نامه به امضاء جلیل جباری به نمایندگی از سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، نادر صفرزاده به نمایندگی ازاستانداری آذربایجان غربی و سرمایه گذار این طرح رسید .

انتهای پیام

کد خبر:۰۱۰۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 9 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.