پیگیری معضل بی آبی برخی از مناطق کشتارگاه و اسلام آباد ارومیه از سوی ولات نیوز

رئیس امور آبفای ارومیه به پیگیری ولات نیوز از وضعیت نامطلوب آب آشامیدنی برخی از مناطق ارومیه پاسخ داد. به گزارش  سایت خبری تحلیلی فرهنگی ولات نیوز  : پس از مطرح کردن مشکل بی آبی برخی مناطق کشتار گاه و اسلام آباد ارومیه از طرف تیم رسانه ای کرد مدیا در اذهان عموم و مسئولان برای

کد خبر : 1439
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۸:۴۹

رئیس امور آبفای ارومیه به پیگیری ولات نیوز از وضعیت نامطلوب آب آشامیدنی برخی از مناطق ارومیه پاسخ داد.

7_55

به گزارش  سایت خبری تحلیلی فرهنگی ولات نیوز  : پس از مطرح کردن مشکل بی آبی برخی مناطق کشتار گاه و اسلام آباد ارومیه از طرف تیم رسانه ای کرد مدیا در اذهان عموم و مسئولان برای چیگیری این مشکل در گامی دیگر به حضور ریاست امور آب وفاضلاب ارومیه آقای مهندس حاتم زاده رفتیم.

پس از ارائه توضیحات و رساندن درد دل های مردمان آن مناطق و گوش سپردن مسئولانه مهندس حاتم زاده ، مدیر امور آبفای ارومیه در ابتداء اهداف شرکتهای آب فاضلاب مبنی بر خدمات رسانی به شهروندان وحس مسئولیت در این خصوص وظایف مهمی که از نظر تامین و توزیع آب شرب بهداشتی بر عهده دارند را برشمرد و توضیحاتی در مورد  شرکتهای آبفا از دید  یک  بنگاه اقتصادی که با درآمدهای حاصله میتوانند به ارائه خدمات ونگهداری از تاسیسات وسایر خدمات به شهروندان بپردازند ارائه نمود.

مهندس حاتم زاده در ادامه در جواب سوال بنده  در خصوص عدم واگذاری انشعاب در خصوص کوچه های ۶۹،۷۱ ومشابه گفت: به استناد ماده ۸ قانون منع واگذاری خدمات به املاک فاقد مجوز ساخت ،ارائه هرگونه خدمات منوط به اخذ مجوزهای لازم از مبادی ذیربط می باشد. ضمن اینکه توسعه بی رویه شهر در مناطق حاشیه موجب بروز مشکلات عدیده ایی برای شرکتهای خدمات رسان به خصوص آب وفاضلاب گردیده واز نظر فنی تاسیسات موجود جوابگوی آبرسانی به مناطق مذکور نمیباشد چون این مناطق در ارتفاعات قرار دارند ومنابع توزیع آب نسبت به آنها در ارتفاع کم قرار دارد لذا نیاز به ایجاد تاسیسات وجود دارد ودر وضعیت فعلی با توجه به عدم تخصیص اعتبارات کافی امکان شروع عملیات نیز وجود ندارد ودر صورت تخصیص نیز ایجاد آن زمان بر میباشد.

ریاست امور آب وفاضلاب  ارومیه در ادامه تصریح کرد که : مشاوران شرکت طراحی تاسیسات آب و فاضلاب را برای محدوده قانونی شهر انجام میدهند ومناطق مورد اشاره نیز خارج از محدوده و در ارتفاعات قرار دارند که امکان تامین فشار آب وجود ندارد کما اینکه برخی از سکونت گاههای نزدیک به محدوده بصورت غیر مجاز از آب استفاده و برای دارندگان قانونی انشعاب نیز مشکلاتی را ایجاد مینمایند .

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما در جریان مشکلات ساکنین مناطق مسکونی قرار داریم و از مناطق یاد شده از نزدیک  حتی بصورت شبانه بازدید  بعمل آوردیم  .استانداری و شورای شهر نیز درجریان مشکل مناطق مذکور قرار دارند و مطالعاتی نیز در این زمینه صورت پذیرفته که در صورت مصوب شدن وتخصیص اعتبارات کافی اقدامات لازم برای ایجاد تاسیسات صورت خواهد پذیرفت .

مهندس حاتم زاده از روی نقشه شرکت آب و فضلاب ارومیه ریز موانع و مشکلات پیش رو در خصوص واگذاری انشعاب آب به این مناطق را برایم شرح دادند که به نظر می رسید باید اعتبارات ویژه ای از مرکز برای حل ای مشکل تخصیص داده شود.

امیدواریم در آستانه سفر ریاست محترم جمهوری و هیئت همراه این دست از مشکلات با وزرا و معاونت های مربوطه آنان از سوی مسئولین شهری مطرح و پیگیری شود تا دیگر شاهد تشنگی لب های کودکان این محلات از شهر مان نباشیم.

2_77

انتهای پیام:// آزاد یوسفی راد

 

کد خبر:۰۰۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.