دهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در منطقه سیلوانا_خیرین میلیارد ها تومان تعهد کردند

   جشنواره خیرین مدرسه ساز در منطقه ی سیلوانا امسال برای دهمین بار نیز با حضور پررنگ و سبز خیرین برگزار گردید. به گزارش آژانس خبری تحلیلی فرهنگی ولات نیوز  :دهمین جشنواره خیرین مدرسه سازی منطقه ی سیلوانا با حضور معاون مدیرکل استان آ.غ،مدیر عامل مجمع خیرین آ.غ ،هیئت اداره نوسازی تهران ،رئیس بنیاد خیریه صالح

کد خبر : 1414
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷

 

423728090_21450 جشنواره خیرین مدرسه ساز در منطقه ی سیلوانا امسال برای دهمین بار نیز با حضور پررنگ و سبز خیرین برگزار گردید.

به گزارش آژانس خبری تحلیلی فرهنگی ولات نیوز  :دهمین جشنواره خیرین مدرسه سازی منطقه ی سیلوانا با حضور معاون مدیرکل استان آ.غ،مدیر عامل مجمع خیرین آ.غ ،هیئت اداره نوسازی تهران ،رئیس بنیاد خیریه صالح تهران و مسولین محلی منطقه سیلوانا برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش سیلوانا به عنوان میزبان جشنواره خیرین در منطقه سیلوانا بعداز عرض سلام و خیر مقدم اشاره کرد که ما باید روحیه ی مشارکت دانش آموزان توسط کارهای خیرین را به شکل صحیح بالا ببریم تا همه مردم در سراسر ایران به فکر مدرسه سازی که زیربنای اساسی جامعه و همان آموزش و پرورش است شرکت کنند.
عبدالرحمن نقشین همچنین به نقش بانوان در امور مدرسه ،اصلاح جامعه و تربیت صحیح فرزندان اشاره کرد و نیز آماری از مدارس ساخته شده توسط خیرین در سطح منطقه سیلوانا که بالغ بر۱۷ باب مدرسه هست را اشاره کرد.

عبدالرحمن نقشین
دومین سخنران مدیر عامل مجمع خیرین استان،حاج اقا آخوندیان که در سخنرانی خود به جوانب معنوی کار خیرین اشاره کرد و مدرسه سازی را ثوابی جاری خواند که بعداز مرگ انسان نیز زمینه های خیر و برکتش برای شخص باقی می ماند.
وی همچنین خواستار ارزش دادن و توسعه بخشیدن آموزش و پرورش شدو مشکلات آن را مشکلات مردم بیان کرد و گفت دولت بخاطر تحریم ها و مشکلات اقتصادی نتوانسته کمک شایانی انجام دهد ولی خوشبختانه خیرین با دستان گرم و ارداه ی راستین در این امر همیاری و همکاری داشته اند.

423829747_55558
معاون مدیر کل استان آ.غ محمدرضا نجفی سومین سخنران این مراسم نیز بعداز سلام و خوش امدگویی ،آموزش و پرورش را پایه و اساس توسعه اقتصادی دانست و گفت توسعه در این راستا همان توسعه منابع انسانی هست که به دست معلمین و اموزش پرورش صورت می گیرد
نجفی ادامه دادتوسعه و ترقی کشوری در گرو توجه و عنایت خاص به آموزش و پرورش است و صرفا نباید آنرا به عهده دولت بگذاریم چرا که ممکن است با کم کاری هایی مواجه شدیم بنابراین وظیفه دینی و شرعی ما ایجاب می کند با آموزس و پرورش و امر مدرسه سازی همکاری داشته باشیمواز پاداشات جاری آن نیز بهره ببریم.

423710590_21259
این مراسم با اجرای شعر گروه سرود مورسه دخترانه شبانه روزی نیلوفر و تقدیراز خیرین در ادوار گذشته در محل تالار بهار مرگور به پایان رسید.

422319311_122351423823317_55890422114024_121591423837363_21150

انتهای پیام؛//معصومه شیخی

 

کد خبر:۰۰۴۷

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.