حسرت منطقه ویژه اقتصادی شدن به دل سرو خواهد ماند!!

به گزارش سایت خبری تحلیلی فرهنگی ولات نیوز ؛ منطقه سرو به دلیل هم مرز بودن با ترکیه به عنوان شاهراه ورود ایران به ترکیه و اروپا شناخته می شود ،ومسلما تاکنون مهر گمرگ مرزی سرو به پاسپورت هزاران تاجر وتوریستی که از این مسیر به ایران سفر کرده اند خورده است . همواره نداهایی از

کد خبر : 1382
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷

DSC09737_315668

به گزارش سایت خبری تحلیلی فرهنگی ولات نیوز ؛ منطقه سرو به دلیل هم مرز بودن با ترکیه به عنوان شاهراه ورود ایران به ترکیه و اروپا شناخته می شود ،ومسلما تاکنون مهر گمرگ مرزی سرو به پاسپورت هزاران تاجر وتوریستی که از این مسیر به ایران سفر کرده اند خورده است .

همواره نداهایی از سوی مسئولین استانی وکشوری  مبنی بر ایجاد منطقه آزاد تجاری در این منطقه به گوش می خورده است و شعله امید را دل ساکنان این خطه روشن نگاه داشت است .

اما انگار بخت با ساکنان این خطه یار نیست!!

دکتر عابد فتاحی نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی در این باره  گفت: در مجلس حدود ۱۸ منطقه ویژه اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت که هیچ کدام از جمله سرو رای نیاورد ،زیرا این مناطق علاوه بر این که هیچ منفعتی برای مردم نداشته و اشتغال ایجاد نمی کند، تبدیل به سکوی اختلاس و دلالی نیز می شوند.

ریاست فراکسیون اهل سنت مجلس  با بیان این که این طرح حدود ۶ ماه پیش رای نیاورد، گفت: در تمام کشور نمایندگان مجلس ثابت کردند که مناطق ویژه اقتصادی هیچ منفعتی برای مردم ندارد و تا زمانی که مناطق ویژه اقتصادی و آزاد تجاری در کشور شفاف سازی نشوند مجلس اجازه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی جدیدی را نخواهد داد، زیرا بر اساس مدارک و اسناد نمایندگان، در این مناطق حدود ۲۰ نفر با دلالی و اختلاس مولتی میلیاردر شده و موجب آوارگی و بدبختی مردم منطقه می شوند که مجلس اجازه همچین اتفاقی را نخواهد داد.

ولات نیوز  امیدوار است ،همچنان این خطه مورد توجه وعنایت مسئولین استانی و کشوری قرار داشته باشد،به امید توسعه و ایجاد اشتغال برای ساکنان شریف این خطه رنگین شده با خون مطهر شهیدان انقلاب اسلامی ایران.

انتهای پیام :// آزاد یوسفی راد 

 

کد خبر: ۰۰۴۵

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.