سمینار بررسی ساختار شرکت های تجاری در جذب سرمایه گذاری خارجی برگزارشد

 سمیناری با حضور دکتر محمّد رضا پاسبان در رابطه با جذب سرمایه گذاری خارجی پس از برجام برگزار گردید . به گزارش آژانس خبری تحلیلی فرهنگی ولات نیوز :سمینار ساختار شرکت های تجاری در جذب سرمایه گذاری خارجی پس از برجام در ساختمان کانون وکلای دادگستری با حضور وکلا برگزار گردید . در این نشست

کد خبر : 1367
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷

423915198_2885

 سمیناری با حضور دکتر محمّد رضا پاسبان در رابطه با جذب سرمایه گذاری خارجی پس از برجام برگزار گردید .

به گزارش آژانس خبری تحلیلی فرهنگی ولات نیوز :سمینار ساختار شرکت های تجاری در جذب سرمایه گذاری خارجی پس از برجام در ساختمان کانون وکلای دادگستری با حضور وکلا برگزار گردید .

در این نشست دکتر پاسبان دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی تهران ، به راههایی که باعث عدم جذب سرمایه گذاران می شود اشاره کرد  و گفت: سخت ترین حوزه حقوق در کشور ما شرکت های تجاری هستند که مانع کسب کار ، قانون کار هست .

وی ادامه داد: در قانون های جدید که صورت گرفته ما تسهیلاتی نیز داریم که به سرمایه گذاران خارجی اجازه میدهد ، امتیازات و حمایت های برابر با شهروند ایرانی داشته باشند و درصورت تملک و ملی شدن دولت مجبور به جبران آن با ارزش و استاندارهای جهانی خواهد بود .

دکترای حقوق شرکت ها در ادامه افزود : یکی دیگر از اثرات برجام عدم همکاری بانکهای خارجی با کشور ما بوده چرا که اعتماد و جرات همکاری با بازار ایران را ندارند و از دیگر مشکلات بحث تابعیت مضاعف است که در کشور پذیرفته نشده است و عدم جذب را بهمراه دارد که اکر دولت در بخش خصوصی دخالت نمی کرد به سود منافع ملی کشور هم تمام می شد.

پاسبان در آخر به نقش وکلا در امورات شرکت های تجاری و ا ستفاده از قانون های مشخص شده اشاره کرد و این سمینار با تقدیر از ایشان پایان رسید .

422107873_103151423912760_2716

 

انتهای پیام؛// معصومه شیخی

 

کد خبر:۰۰۴۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.