دختران ایرانی بر سکوی اول و پسران بر سکوی دوم _درخشش تیم ملی کبدی جوانان ایران در مسابقات آسیایی

به گزارش سایت خبری تحلیلی فرهنگی ولات نیوز : امروز شنبه بیست وهشتم فروردین ماه در چهارمین و آخرین روز از چهارمین دوره مسابقه های کبدی جوانان آسیا که از روز چهارشنبه در سالن شش هزار نفری الغدیر ارومیه آغاز شده است، عصر امروز شنبه دیدار فینال بین تیم های بانوان ایران و هند در سالن

کد خبر : 1257
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷

کبدی

به گزارش سایت خبری تحلیلی فرهنگی ولات نیوز :
امروز شنبه بیست وهشتم فروردین ماه در چهارمین و آخرین روز از چهارمین دوره مسابقه های کبدی جوانان آسیا که از روز چهارشنبه در سالن شش هزار نفری الغدیر ارومیه آغاز شده است، عصر امروز شنبه دیدار فینال بین تیم های بانوان ایران و هند در سالن سه هزار نفری ارومیه برگزار شده و تیم ایران توانست با شکست تیم هند که دارنده مدال قهرمانی ادوار گذشته بود عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
در این دیدار حساس و جذاب تیم ایران در ست اول با نتیجه ۸ بر ۷ از حریف قدرتمند خود عقب افتاد.در ادامه و در ست دوم تیم ایران با انسجام و تمرکز بالایی که به خود گرفت، توانست فاصله امتیازات خود را بیشتر کند.در این دیدار اعتراضات سرمربی و کادر فنی تیم هند موجب شد بارها فیلم بازی توسط داوران و سرپرست فنی مسابقه بازبینی شود.

تیم بانوان ایران موفق شد با نتیجه ۲۰ بر ۱۶ هند را شکست داده و پس از ۲۰ سال بر سکوی قهرمانی آسیا قرار بگیرد.

در رده بانوان تیم های عراق وسریلانکا مشترکا در مقام سوم ایستادند.

IMG_3645-1024x576

 

 

 

 

 

IMG_3661-1024x576 IMG_3584-1024x576

درفینال کبدی مردان  که در سالن شش هزار نفری الغدیر برگزار شد ، تیم مردان هند با شکست تیم ملی جوانان ایران بار دیگر قهرمان چهارمین دوره مسابقه های جوانان آسیا شد.
ست نخست این دیدار با برتری ۲۶ بر ۱۱ به نفع تیم ملی هند به پایان رسید و در ست دوم این دیدار شاگردان حمید شرایین پس از ۴۰ دقیقه تلاش با نتیجه ۵۸ بر ۲۸ مقابل تیم ملی هند مغلوب شدند تا حسرت کسب مقام قهرمانی همچنان برای ایران باقی بماند.

مقام سوم رده مردان نیز مشترکا از آن عراق وسریلانکا شد.

IMG_3673-1024x576 IMG_3670-1024x576
چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کبدی جوانان مردان و زنان آسیا با حضور شش کشور آسیایی در قالب پنج تیم مردان و شش تیم بانوان طی روزهای ۲۵ تا ۲۸ فروردین ماه در ارومیه برگزار شد.
در حاشیه این مسابقه ها مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کبدی کشور با رباب شهریان معاون وزیر ورزش و جوانان، محمدرضا مقصودلو نایب رئیس و محمد سرور دبیر کل کنفدراسیون آسیا، روحبخش شیوایی نایب رئیس فدراسیون کبدی و روسای هیات های سراسر کشور در هتل پارک ارومیه برگزار شد.
پنج تیم مردان از کشورهای ایران، هندوستان، سریلانکا، عراق و ترکمنستان و شش تیم بانوان از کشورهای پاکستان، افغانستان، ایران، هندوستان، سریلانکا و عراق رقابتهای خود را از صبح روز چهارشنبه به صورت همزمان و جداگانه در دو سالن شش هزار نفری غدیر و سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه برگزار کردند.

 

انتهای پیام// آزاد یوسفی راد

کد خبر:۰۰۳۲

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.