نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی؛ تدریس زبان کردی در دانشگاه کردستان کار مثبتی بود

      احمد توکلی با اشاره به خبر خوب تدریس زبان کردی در دانشگاه کردستان، گفت:ایران اقوام متفاوتی دارد که حفظ هویت آنان در راستای حفظ هویت ملی،به قدرت و اقتدار کشور می افزاید.    به گزارش سایت خبری تحلیلی فرهنگی ولات نیوز  به نقل از کرد پرس نماینده مردم تهران در مجلس شورای

کد خبر : 1152
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۶:۱۱
 

توکلی

 
 
احمد توکلی با اشاره به خبر خوب تدریس زبان کردی در دانشگاه کردستان، گفت:ایران اقوام متفاوتی دارد که حفظ هویت آنان در راستای حفظ هویت ملی،به قدرت و اقتدار کشور می افزاید.
 
 به گزارش سایت خبری تحلیلی فرهنگی ولات نیوز  به نقل از کرد پرس نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ،زبان کردی را یکی از اصلی ترین زبانهای ایرانی دانست و خاطر نشان کرد:خوشبختانه ما شاهد تدریس زبان کردی بصورت کد رشته در دانشگاه کردستان بودیم،این موضوع را به فال نیک می گیریم و آن را اقدام میمون و مبارکی می دانیم.
نماینده اصولگرای مجلس با اقدام مثبت اجرای اصل ۱۵ قانون اساسی تصریح کرد:کشور ما،کشوری بزرگ با تاریخی شکوهمند و درخشان است که اقوام متفاوت آن سرمایه های اجتماعی و فرهنگی این تاریخ درخشان هستند.
توکلی ادامه داد:مردم ایران با دارا بودن برخی تفاوت ها قسمت های گرانبهای این سرزمین اند که واجب است بتوانند هویت خود را حفظ نمایند تا موجودیت فرهنگی و تاریخی کشور محفوظ بماند.
نماینده تهران در مجلس نهم با مهم دانستن تقویت وحدت ملی در بین تمام اقشار کشور گفت:تلاش برای تقویت وحدت ملی در بین اقوام ایرانی امر پر اهمیتی است که همه ما باید بدانیم با دارا بودن ریشه تاریخی متفاوت ریشه مشترک ایرانی داریم که بوسیله دین مبین اسلام قوام یافته است.
 
کدخبر:۰۰۱۸

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.