پیگیری وضعیت اسف بار آب وفاضلاب محله اسلام آباد ارومیه از سوی ولات نیوز _مهندس عادل فتاحی به میدان آمد

  به گزارش سایت خبری تحلیلی فرهنگی ولات نیوز : پس از نشر گزارشی از وضعیت اسف بار عدم تامین آب آشامیدنی برخی از ساکنان محله اسلام آباد ارومیه در پایگاه خبری تحلیلی کرد ولات نیوز  ، شخصی که بلافاصله  بعد از چند ساعت برای پیگیری به ما مراجعه کرد چهره خوش نام و خدمت گذار

کد خبر : 1194
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

IMG_3396-1600x900-1

 

به گزارش سایت خبری تحلیلی فرهنگی ولات نیوز : پس از نشر گزارشی از وضعیت اسف بار عدم تامین آب آشامیدنی برخی از ساکنان محله اسلام آباد ارومیه در پایگاه خبری تحلیلی کرد ولات نیوز  ، شخصی که بلافاصله  بعد از چند ساعت برای پیگیری به ما مراجعه کرد چهره خوش نام و خدمت گذار خانواده مدیریت شهری ارومیه بود ،شخصی که دو دوره عضو شواری شهر  ارومیه ویک دوره ریاست آن را به عهده داشته است ،آقای مهندس عادل فتاحی .

برای ملاقات با مهندس عادل فتاحی امروز سه شنبه ۲۴ فروردین ماه به شهرداری منطقه سه رفتم ،جایی که مهندس در آن جلسه داشتند،صفوف طولانی مراجعه کنندگان در مقابل مهندس فتاحی گویای این امر بود که مردم چهره های خدمت گذار را خوب شناخته اند.

IMG_3391-1024x576

مهندس فتاحی بعد از شنیدن توضیحات بنده از وضعیت این کوچه های بی آب ،اظهار تعجب کرد واعلام کرد؛تابحال هیچ یک از ساکنان این کوچه ها به شورای شهر مراجعه ای نکرده اند .

وی در ادامه تصریح کرد ؛از سال ۹۴ تاکنون وضعیت آب شهری ارومیه بسیار مطلوب بوده است و جز در ماه مبارک رمضان ۹۴ که چند مورد در برخی محلات افت فشار داشتیم و با پیگیری ما برطرف شد مشکلی دیگر نداشته ایم ویا حداقل مراجعه کننده ای برای اطلاع آن به سراغ ما نیامده است .

این عضو شورای اسلامی شهر ارومیه بلا فاصله پس از قرار گرفتن در جریان مشکل بی آبی برخی از ساکنان محله اسلام آباد ارومیه با مدیریت محترم شرکت آب وفاضلاب ارومیه آقای حاتم زاده تماس بر قرار کرد و از ایشان خواست تا هرچه زود تر برای اعطای مجوز لوله کشی آب شهری به این ساکنان اقدام کنند و در آخر درخواستی کتبی نیز جهت پیگیری این موضوع به بنده تحویل دادند که به امید خداوند در این هفته یا هفته جاری بازرسی ای  را به همراه ایشان و مسئولین جهت بازدید از این محله خواهیم داشت .

مهندس فتاحی در ادامه اعلام کرد؛ از تمامی مردم شهر ارومیه می خواعم که تمامی مشکلات و دغدغه های خود در حوضه مدیریت شهری و خدمات شهرداری را با ما مطرح کنند تا پاسخگوی خواسته ها ونیاز های آنان باشیم و راهکاری را  جهت رفع مشکلات آنان ارائه کنیم .

وی درپایان خطاب به مردم فهیم ارومیه اعلام کرد :اگر شهرداری برای انجام خدمات درخواستی شما هزینه ای در نظر گرفته است واز پرداخت آن ناتوان هستید  به ما مراجعه کنید تا برای تان ، پنج یا شش سال تقسیط کنیم .

تیم رسانه ای ولات نیوز از جناب آقای مهندس فتاحی که دلسوزانه ومخلصانه این موضوع را بررسی وپیگیری نمودند تشکر وقدر دانی میکنند.

واز مسئولین محترم درخواست داریم تا هرچه زودتر مسئله بی آبی این مناطق را حل کنند تا دیگر شاهد تانکر های غیربهداشتی آب بر بام شهروندان همیشه درصحنه محله اسلام آباد نباشیم .

20160406_161253

 

منتظر گزارش های بعدی ما در این خصوص باشید .

انتهای پیام // آزاد یوسفی راد

 

کد خبر:۰۰۲۵

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 9 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.