چهار کشته و زخمی بر اثر سقوط بهمن در روستای برده سور ارومیه +عکس

به گزارش ولات نیـــــوز ،بر اثر بارش سنگین برف در شهرستان ارومیه و هم چنین کوهپایه بودن اکثر روستاهای نوار مرزی این شهرستان ،همواره خطر سقوط بهمن جان ساکنان این مناطق را تهدید می کند. چهارشنبه شب ۲۷ بهمن ماه طی انتشار خبری فوری در کانال تلگرامی ولات نیـــــوز اعلام شد که منزل مسکونی یکی

کد خبر : 2195
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹

به گزارش ولات نیـــــوز ،بر اثر بارش سنگین برف در شهرستان ارومیه و هم چنین کوهپایه بودن اکثر روستاهای نوار مرزی این شهرستان ،همواره خطر سقوط بهمن جان ساکنان این مناطق را تهدید می کند.

چهارشنبه شب ۲۷ بهمن ماه طی انتشار خبری فوری در کانال تلگرامی ولات نیـــــوز اعلام شد که منزل مسکونی یکی از اهالی روستای برده سور زیر بهمن مدفون شده است ،کمتر از نیم ساعت هزاران تن از مردم همیشه در صحنه شهر سیلوانا ،روستای راژان و سراسر روستاهای اطراف  وهمچنین نیرو های امدادی خود را به محل حادثه رساندند و با شکل گیری بسیج عمومی سریعا دو تن از اهالی این خانواده از زیر آوار بیرون کشیده شده و سریعا به بیمارستان امام خمینی(ره )ارومیه انتقال یافتند.

بعد از جستجوی چند دقیقه ای پیکر بی جان پدر وفرزند خانواده نیز از زیر آوار بیرون کشیده شده و به اورژانس بیمارستان امام خمینی ارومیه منتقل شد که طبق اعلام نظر پزشکان این دو فرد قبل از رسیدن به اورژانس جان خود را از دست داده بودند.

اسماعیل حسن آودی و فرزندش عظیم دو جان باخته حادثه سقوط بهمن روستای برده سور ظهر امروز در آرامستان روستای خود به خاک سپرده شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 8 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.