وضعیت اسف بار آب وفاضلاب در محله اسلام آباد ارومیه/مردم چند ماه است آب ندارند!!!

به گزارشولات نیوز  : محلات اسلام آباد و کشتار گاه ارومیه از جمله مناطق حوضه شهرداری منطقه دو ارومیه می باشند که با بی مهری شدید مسئولین شهری در وضعیت نا به سا مانی دست وپنجه نرم می کنند. تحمل کوچه های آسفالت نشده و گلی و نبود فاضلاب استاندارد به کنار اخیرا در بازدید های

کد خبر : 1108
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۵:۴۹

کمبود آب

به گزارشولات نیوز  : محلات اسلام آباد و کشتار گاه ارومیه از جمله مناطق حوضه شهرداری منطقه دو ارومیه می باشند که با بی مهری شدید مسئولین شهری در وضعیت نا به سا مانی دست وپنجه نرم می کنند.

تحمل کوچه های آسفالت نشده و گلی و نبود فاضلاب استاندارد به کنار اخیرا در بازدید های اخیر خود در این محلات پی بردیم که در قسمتی از  این مناطق دو سه ماهی است که اب آشامیدنی شهری بدان ها نمی رسد وحتی در زمستان مردم از آب برف برای مصارف خانگی در حالی استفاده کردند که مسافت چند دقیقه ای با مرکز شهر ارومیه داشته اند.

در گفتگو با ساکنان کوچه ۷۱  محله اسلام آباد که از نبود آب آشامیدنی شهری شکایت مند بودند پرسیدم که آیا تا کنون اقدامی برای پیگیری این وضعیت انجام داده اند یا خیر ؟ آقای احسان نوجوان ساکن این کوچه پس از اندکی درد و دل گفت سعی کردیم به گوش مسئولین برسانیم ولی تا کنون  موفق نشده ایم ٰ از شما می خواهم که صدای ما و سایر اهالی چند کوچه دیگر که واقعا از این مشکل رنج میبریم را به گوش مسئولین محترم برسانید تا بلکه مشکلمان را حل کنند.

ولات نیوز به عنوان رسانه ای مردمی و آگاه از مسئولین دلسوز ومحترم  خواهشمند است تا هرچه سریعتر در جهت رفع این مشکل گام بردارند.

 

انتهای پیام // آزاد یوسفی راد

 

کد خبر: ۰۰۰۹

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.