همزمان با سی ونهمین سالگرد انقلاب اسلامی، ۳۹ عنوان ویژه برنامه در آذربایجان غربی برگزار می شود

  به گزارش ولات نیوز، سرهنگ جلیل وحیدی معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی و مسئول کمیته نیروی های مسلح ستاد دهه فجر استان در نشست خبری با اصحاب رسانه از تشریح برنامه های دهه فجر با بیان اینکه همزمان با سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۳۹ عنوان برنامه در سطح استان برگزار

کد خبر : 2876
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴

 

به گزارش ولات نیوز، سرهنگ جلیل وحیدی معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی و مسئول کمیته نیروی های مسلح ستاد دهه فجر استان در نشست خبری با اصحاب رسانه از تشریح برنامه های دهه فجر با بیان اینکه همزمان با سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۳۹ عنوان برنامه در سطح استان برگزار می شود، گفت: برنامه‌های بسیج بایستی دربرگیرنده سیاست‌های ابلاغی دهه مبارک فجر باشد، که اولین سیاست آن دربرگیرنده تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

 

وی  ادامه داد : اگر منهای جشن‌های سال‌های قبل در راستای دهه فجر، تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی بیشتر از این مقطع زمانی صورت گیرد، نسل جوان ما بیشتر می‌توانند با آن ارتباط بگیرند و با اطلاعات تاریخی خود با چنگ و دندان از آرمان‌های این انقلاب دفاع کنند کما اینکه مردم ما تا کنون از این آرمان ها به خوبی محافظت کرده اند.

 

او افزود: اگر به احساس ملی جوانان از این طریق شُکی وارد شود قطعا برای شناخت جوانان با تاریخ می‌توان قدم‌های خوبی برداشت.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای استان با اشاره به اینکه نباید دستاوردهای انقلاب را هر ساله در این چند روز مختص به دهه فجر یادآوری کرد عنوات کرد : دستاوردهای انقلاب باید همواره با وجود تمام نارسایی‌ها در کشور بازگو و یادآوری شود.

 

وی در ادامه گفت : طراحی فتنه‌گران در اعتراضات اخیر و سودجویی آنها، اضمحلال نظام جمهوری اسلامی ایران به جای جشن ۳۹ سالگی انقلاب بود، اما با هوشیاری و آگاهی تمام مردم و مسئولین این طرح‌ها خنثی شد.

مسئول کمیته نیروی های مسلح ستاد دهه فجر آذربایجان غربی با اشاره به برنامه‌های اجرایی در طول دهه فجر از سوی کمیته نیروهای مسلح و بسیج استان، گفت: ۳۹ برنامه به میمنت سی‌و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

 

او ادامه داد : تجمع مردم ولایت مدار در مصلی های شهرستانهای استان، رژه موتور سواران از باغ رضوان تا مصلی امام خمینی ره ارومیه، شرکت اعضا و خانواده های نیروی های مسلح در دعای ندبه و اعزام تیم دامپزشکی به روستاها از مهمترین این برنامه هاست.

 

وی غبارروبی مزار شهدا، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، دیدار با خانواده های شهدا و امام جمعه ارومیه، همایش انس و مودت بازنشستگان نیروی های مسلح، زنگ انقلاب در مدارس، جشنواره سرباز، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی ویژه دانش آموزان، کرسی آزاد اندیشی ویژه دانشجویان و مراسم تجلیل از پیر غلامان اهل بیت (ع) به همراه همایش خادمان و راویان راهیان نور را از دیگر برنامه ها ذکر کرد.

 

سرهنگ وحیدی از افتتاح پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی و همایش سران عشایر همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: همزمان با دهه فجر همایش بصیرتی وحدت علمای شیعه و سنی به همراه افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس به صورت هم زمان در ۱۰ نقطه کشور توسط رئیس جمهور نیز برگزار می شود.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی همچنین از همایش گرامیداشت شهدای والفجر ۸ نیز خبر داد و اظهارداشت: تهیه و اهدای جهیزیه نوعروسان توسط ستاد محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سید الشهدا برنامه ویژه این کمیته ه مناسبت دهه فجر است.

 

وی با اشاره به بهره برداری سه باب خانه محرومین توسط سپاه شهدای استان در دهه فجر خاطرنشان کرد: همزمان دهه فجر ۱۲ باب مسجد، دوباب سرویس بهداشتی، سه چشمه پل، دو باب غسالخانه، طرح آب رسانی به سه روستا، دو باب خانه عالم به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

 

انتهای پیام:// حکیم بصیرت

کدخبر: ۰۰۱۰۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 94 در انتظار بررسی : 94 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.