مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی در ارومیه آغاز شد

       سیزدهمین دوره از رقابت های بین المللی کاراته با عنوان جام وحدت و دوستی با حضور ورزشکارانی از ۱۲ کشور خارجی و سه تیم از آذربایجان غربی در ارومیه آغاز شد. به گزارش ولات نیـــــوز ؛ رئیس هیات کاراته آذربایجان غربی روز جمعه در حاشیه مراسم افتتاحیه این رقابت ها در گفت

کد خبر : 2470
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۵:۵۸

 

 

 

 سیزدهمین دوره از رقابت های بین المللی کاراته با عنوان جام وحدت و دوستی با حضور ورزشکارانی از ۱۲ کشور خارجی و سه تیم از آذربایجان غربی در ارومیه آغاز شد.

به گزارش ولات نیـــــوز ؛ رئیس هیات کاراته آذربایجان غربی روز جمعه در حاشیه مراسم افتتاحیه این رقابت ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این رقابت های بین المللی به مدت سه روز در محل سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.

 

جواد سلیمی ادامه داد: ۴۷۰ ورزشکار از کشورهای روسیه، افغانستان، قزاقستان، مقدونیه، گرجستان، ترکیه، مالزی، فرانسه، جمهوری آذربایجان و عراق در قالب ۱۲ تیم و ۱۲۰ ورزشکار در قالب سه تیم از جمهوری اسلامی ایران در این رقابت ها حضور دارند.

وی با تاکید بر اینکه ۳۰ داور خارجی این رقابت ها را قضاوت می کنند، اظهار کرد: این مسابقات در رده های بزرگسالان، جوانان و نوجوانان و در ۲ بخش کومیته و کاتا برگزار می شود.

سلیمی ادامه داد: رقابت های رده بزرگسالان در هر ۲ بخش کومیته و کاتا در روز اول این مسابقات آغاز شده است.

به گزارش ولات نیـــــوز نفرات و تیم های اول تا سوم این مسابقات به ترتیب یکهزار و ۵۰۰ دلار، یکهزار دلار و ۵۰۰ دلار جوایزنقدی دریافت می کنند

 

انتهای پیام://

کدخبر: ۰۰۸۱۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.