مرگ دو شهروند ارومیه‌ای در دره جرمی

به گزارش ولات‌نیوز: دوشهروند ارومیه‌ای از اهالی روستای انبی ترگور در دره‌جرمی از کوهستان های بخش‌سیلوانای ارومیه بر اثر سقوط در رودخانه خروشان این دره ‌جان باختند. دوفرد کشته شده فرزاد نوری و برهان طربی نام دارند که روز شنبه جسد برهان‌طربی که با جریان رودخانه به چندمتری روستای برده‌سور رسیده بود توسط اهالی پیدا

کد خبر : 3441
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

به گزارش ولات‌نیوز: دوشهروند ارومیه‌ای از اهالی روستای انبی ترگور در دره‌جرمی از کوهستان های بخش‌سیلوانای ارومیه بر اثر سقوط در رودخانه خروشان این دره ‌جان باختند.

دوفرد کشته شده فرزاد نوری و برهان طربی نام دارند که روز شنبه جسد برهان‌طربی که با جریان رودخانه به چندمتری روستای برده‌سور رسیده بود توسط اهالی پیدا شد، تلاش نیروهای مردمی برای یافتن جسد فرزاد‌نوری سه روز در جریان بوده است.

ریباز میرزایی بخشدار سیلوانا سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در ورودی درّه جرمی در گفتگو با ولات‌نیوز با اظهار تاسف از مرگ دوجوان در این مکان کوهستانی، گفت: با تلاش اهالی منطقه دقایقی قبل پیکر بی جان فرزادنوری از اهالی روستای انبی ترگور در دره جرمی کشف شد و  به روستای کایی، جهت تحویل به خانواده قربانی انتقال داده شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.