فرمانده انتظامی آذربایجان غربی نقش اصحاب رسانه را در ایجاد و حفظ امنیت آذربایجان غربی بی بدیل تلقی کرد

 سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به امنیت مثال زدنی آذربایجان غربی نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه را در ایجاد و حفظ آن بی بدیل و غیر قابل انکار خواند.   به گزارش ولات نیوز؛ سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که از سوی وی برای

کد خبر : 3100
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱

 سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به امنیت مثال زدنی آذربایجان غربی نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه را در ایجاد و حفظ آن بی بدیل و غیر قابل انکار خواند.

 

به گزارش ولات نیوز؛ سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که از سوی وی برای تجلیل و قدردانی از اصحاب رسانه برگزار شد گفت: ارتباطی که بین پلیس انتظامی و اصحاب رسانه های استان وجود دارد یک ارتباط صمیمانه و دوسویه است اما این به این معنی نیست که حقایق گفته نشود بلکه خبرنگاران سفیر آگاهی و آگاهی دادن به مردم هستند و با عملکرد صحیح و به جای خود اعتماد و اطمینان مردم را با خود به همراه دارند.

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به نقش خبرنگاران در شکل گیری امنیت در جامعه گفت: امنیت زیربنای توسعه است چه توسعه اقتصادی، چه سیاسی و چه اجتماعی و اگر جایی امنیت خدشه دار شود توسعه درآن منطقه ناممکن خواهد بود.

او ادامه داد: مردم باید احساس امنیت را تجربه کنند از نظر ما امنیت در سراسر جغرافیای استان وجود دارد و دراین بین نقش اصحاب رسانه در ایجاد این حس بی نظیر و انکار ناپذیر است.

سردار اصلانی اذعان داشت: انبوه دشمنان ما هنوز نتوانسته اند و نمی توانند به اهداف خود برسند و نا امنی را به خاک مقدس ایران بکشانند در ده روز اخیر دشمنان و معاندان این انقلاب همگی دست به دست هم داده اند و حقایق را وارونه جلوه داده و از هرترفندی برای به چالش کشیدن امنیت این کشور استفاده می کنند اما هیچ موفقیتی بدست نیاورده اند و مردم جواب خیر بدان ها داده اند چرا که امروز به عقلانیت کامل رسیده اند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در بخشی دیگر از سخنان خود به جایگاه خبرنگار در عرصه جنگ نرم اشاره کرد و گفت: ما درجامعه مان در حوزه های اقتصادی و معیشتی مشکلات زیادی داریم و دشمن از این خلا سو استفاده کرد و میخواستند با این ترفند انقلاب را به چالش بشکند اما آگاهی مردم و نقش خبرنگاران در دادن آگاهی به مردم باعث ناکام شدن دشمنان شدند.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس در جبهه ها حضور داشتند امروز در جنگ نرم که سخت تر از هشت سال دفاع مقدس بوده، نقش خود را به درستی ایفا کرده اند و با آگاهی بخشی به مردم دسیسه های دشمنان را خنثی کرده اند.

او افزود: آذربایجان غربی کمربند امنیت ایران است و هنوز هم بوی شهادت و ایستادگی در آن می آید و امروز این امنیت اوا مرهون تلاش نیرو های انتظامی و امنیتی و دوم نقش شما و قلم های توانای شما در انعکاس این تلاش هاست.

سردار اصلانی در پایان خطاب به اصحاب رسانه حاضر در مراسم گفت: در روز خبرنگار از همه شما حلالیت می طلبم اگر در حوزه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی درحین تهییه خبر و گزارش احیانا برخورد نامناسبی با شما صورت گرفته باشد و درپایان به همه شما عزیزان خسته نباشید و خدا قوت عرض می نمایم


‌‌

انتهای پیام://

کدخبر:۰۱۰۳۹

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.