علی اکبری صندلی ریاست اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای را تحویل معاون خود داد و ازآذربایجان غربی رفت!

  به گزارش ولات نیوز: مراسم تودیع عبدالحسین علی اکبری و معارفه ارسلان شکری؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با حضور معاون سازمان راهداری و جمعی از مدیران کل و خانواده راهداری استان امروز چهار‌شنبه در ارومیه برگزار شد. عبدالحسین علی اکبری مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل جاده

کد خبر : 3086
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

 

به گزارش ولات نیوز: مراسم تودیع عبدالحسین علی اکبری و معارفه ارسلان شکری؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با حضور معاون سازمان راهداری و جمعی از مدیران کل و خانواده راهداری استان امروز چهار‌شنبه در ارومیه برگزار شد.

عبدالحسین علی اکبری مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل جاده ای استان که در تشویق بی امان و چند دقیقه ای کارکنان اداره کل سابق خود به پشت تریبون رفت با اشاره به مرزی بودن جغرافیای استان و سهم ۲۳ درصدی استان ما از پایانه های کشور گفت: میانگین صادرات از پایانه های مرزی ما بیش از ۴۱۷ هزار تن است و ۱ونیم درصد از کل صادرات کشور از طریق مرز های آذربایجان غربی صورت میگیرد، با این وجود باز هم استان ما قابلیت افزایش پایانه های مرزی را دارد.

علی اکبری با اشاره به طولی بودن و کوهستانی بودن جغرافیای استان گفت: طول جاده های ما زیاد است و در دوسال گذشته بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان صرف لکه گیری جاده های استان کرده ایم.

  وی تصریح کرد: کمبود منابع مالی، فرسوده بودن تجهیزات راهدای و وجود جاده های روستایی فراوران از جمله معضلاتی است که این اداره کل با آن دست و پنجه نرم می کند.

 ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه وشهرسازی استان و رئیس شورای حمل و نقل آذربایجان غربی در این مراسم عملکرد علی اکبری را مثبت تلقی کرده  از زحمات وی قدردانی کرد.

او به فرسوده بودن تجهیزات راهداری اشاره کرد و خواستار نوسازی این تجهیزات در دوره جدید خدمت ارسلان شکری در کسوت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان شد.

امانی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور که به نیابت از معاون وزیر راه وشهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در این مراسم حضور داشت با اشاره به جو مراسم تودیع و معارفه گفت: از تشویق های بی امان و پی در پی شما برای آقای علی اکبری نشان می دهد ایشان عملکرد موفقی داشته و شما نیز کارکنانی بسیار قدر شناس هستید.

او تاکید کرد: امیدوارم از ظرفیت های آقای علی اکبری برای استان های بزرگتری به کارگیری شود.

ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی درآئین معارفه خود گفت: از زحمات و تلاش های آقای علی اکبری قدردانی میکنم و در طول خدمت خود در این اداره کل توجه به توسعه، آموزش و رفاه پرسنل و ایمن سازی و صیانت از شبکه ۱۲ هزار کیلومتری راه های استان از جمله اهم اهداف من خواهد بود که با کمک خانواده بزرگ راهداری استان انشالله محقق خواهد شد.

تقی کهوریان معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: اداره کل راهداری استان نشان داد که پرسنل آن هم خوش استقبال هستند و هم خوش بدرقه! کهوریان در ادامه گفت: امیدواریم کارهای خوبی که آقای علی اکبری آغاز کردند آقای شکری به پایان برسانند و امیدواریم این تغییر باعث شود مهندس شکری کارنامه بهتر و موفق تری از آقای علی اکبری ارائه بدهند.

ارسلان شکری متولد آذربایجان شرقی با مدرک کارشناسی ارشد سازه وارشد مدیریت اجرایی که از سال ۹۲ تا کنون معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بود، امروز عهده دار ریاست این اداره کل شد. 

شایان ذکر است که عبدالحسین علی اکبری مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی که امروز صندلی ریاست این اداره کل را تحویل معاون خود داد متولد زنجان بود. 

کدخبر:۱۰۳۵

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.