شهردار ارومبه مطرح کرد : ضرورت اندیشیدن تدابیری جدی برای حل معضلات و آسیبهای اجتماعی ارومیه

محمد حضرت پور شهردار ارومیه در جمع مدیران و مسئولان سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه بر ضرورت اندیشیدن تدابیری جدی برای حل معضلات و آسیبهای اجتماعی تاکید کرده است    به گزارش ولات نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه ؛ محمد حضرت پور در دیدار مدیرعامل و سایر

کد خبر : 2540
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۰۱

محمد حضرت پور شهردار ارومیه در جمع مدیران و مسئولان سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه بر ضرورت اندیشیدن تدابیری جدی برای حل معضلات و آسیبهای اجتماعی تاکید کرده است 

 

به گزارش ولات نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه ؛ محمد حضرت پور در دیدار مدیرعامل و سایر مدیران و مسئولان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه با وی به مناسبت تبریک برای انتخاب مجدد برای خدمت به شهر در شهرداری اظهار کرد: سیاست های کاری در چهارسال آینده باید به سمت تخصصی شدن برود.

 

وی افزود: بسیار ضروری است تا برنامه ریزی برای گفتمان سازی در جهت اهداف درون و برون سازمانی مدنظر قرار گیرد.

 

شهردار ارومیه گفت: حل بسیاری از معضلات و مشکلات شهر و شهرداری بدون فرهنگسازی و اقدامات فرهنگی امکان پذیر نیست و باید در تلاش باشیم تا با برنامه های هدف دار و تأثیرگذار سطح فرهنگ در شهرمان را بیش از پیش ارتقاء دهیم.

 

حضرت پور تأکید کرد: انتقادات و مطالبات در داخل سازمان چنانچه کانالیزه نشود به هدف نخواهد رسید و باید بکوشیم تا با استفاده از ظرفیت فرهنگسراها ایجاد احساس تعلق سازمانی کنیم.

 

وی با اشاره به ضرورت رعایت حقوق شهر از طرف شهروندان ادامه داد: شهر، شهرداری و شهروند مکمل یکدیگرند و در اداره شهر همانند سه ضلع مثلثی هستند که باید هرسه بوده و همانند یک سیستم عمل کنند.

 

حضرت پور با تأکید بر نقش فرهنگسراها در چهارسال آینده مدیریت خود یادآور شد: باید فرهنگسراها به سمت مدیریت محله ای رفته و مدیران فرهنگسراها با دغدغه و حس مسئولیت این مهم را پیگیری کنند چرا که مطالبه ای از سوی بنده خواهد بود.

 

شهردار ارومیه افزود: فرهنگسراها باید به عنوان مجموعه هایی نظارتی نیز عمل کنند و در تلاش برای حل مشکلات و معضلات مربوط به مدیریت شهری با توجه با شرایط محله ای خود باشند.

 

به گفته حضرت پور فرهنگسراها در دوره جدید مدیریتی وی در شهرداری ارومیه محور برای تمامی امورات مربوط به شهرداری هستند و شخص وی نیز به صورت دوره ای و با بازدید از فرهنگسراها پیگیر امورات مربوط به آنها خواهد بود.

 

وی با تأکید بر اندیشیدن تدابیری جدی برای حل معضلات و آسیبهای اجتماعی در سطح جامعه ادامه داد: تا زمانی که فرهنگسراها در مقوله آسیب های اجتماعی ورود نکنند به نوعی عملکرد آنها قابل قبول نخواهد بود و ضروری است اقدامات پیشگیرانه با برنامه های فرهنگی مدنظر قرار گیرد.

 

حضرت پور فرهنگسراها را زیرساخت شروع حرکت های فرهنگی و اجتماعی در تمامی زمینه ها عنوان کرد و یادآور شد: فرهنگسراها باید نقش پل ارتباطی بین افراد مختلف جامعه بوده و همچنین انتقال دهنده مطالبات مردمی به شهرداری باشند و شرایطی را به وجود آورند که دغدغه های مردم نیازمند در همه زمینه ها رفع شود.

 

وی ضمن اشاره به ضرورت استقلال مالی فرهنگسراها اظهار کرد: مدیران فرهنگسراها باید خود را برای رسالت جدید به طور جدی حاضر کرده و با تأکید بر استقلال محلات به سمت مدیریت واقعی محله محور بروند.

 

شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: باید با پای کار آمدن فرهنگسراها فرهنگ نظارت دائمی و عمومی بین مردم در تمامی امورات ایجاد شود تا از خطاها دور بمانیم.

انتهای پیام:// 

کدخبر:۰۰۹۰۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.