حکیم بصیرت - ولات نیوز

راه‌ اندازی فروشگاه اینترنتی Spikalla در ارومیه

مدیران فروشگاه اینترنتی Spikalla از راه‌اندازی یک وب‌سایت فروش در ارومیه و استان آذربایجان غربی خبر دادند
کد خبر : 4299
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
راه‌ اندازی فروشگاه اینترنتی Spikalla در ارومیه



 

 

به گزارش ولات نیوز عصر امروز مصطفی بازیان و نوید کریمی در نشست خبری با اصحاب رسانه خبر از راه‌اندازی فروشگاه‌ اینترنتی با نام “Spikalla” دادند که از اهداف مهم آنها قیمتی مناسب‌تر از بازار و ارسال سریع کالاهای عرضه شده خواهد بود.

 

دومدیر این فروشگاه در ادامه گفتند: برنامه‌نویسی این فروشگاه اینترنتی از یک سال گذشته شروع شده است و اکنون ۲۵۰ لینک فروش در سطح کشور وجود دارد و بیش از ۳۰برند از محصولات مختلف در این مجموعه به فروش می‌رسد.

 

محصولات عرضه شده در این فروشگاه شامل ۲هزار قلم از انواع لوازم خانگی، دکوراسیون منزل، البسه، لوازم دیجیتالی، فرش و لوازم آرایشی و بهداشتی خواهد بود که ۷۰درصد از این محصولات داخلی است و نماد اعتماد کالاها توسط وزارت صنعت و معدن ارائه ‌می‌شود.

 

در حال حاضر ۵ انبار بزرگ در ارومیه دایر است و در ادامه نیز در خیلی از شهرهای کشور انبارهایی جهت توزیع کالاها دایر می‌شود و هدف فروشگاه این خواهد بود که کالا در کمترین زمان ممکن به دست مشتری برسد ضمانت ۷روزه برگشت کالا نیز در نظر گرفته شده است و پیش‌بینی شده است که ارسال کالا در داخل استان دو روزه خارج از استان چهار روزه باشد.

 

یکی از تفاوت‌ها یا مزیت‌های مهم این فروشگاه با سایر فروشگاه‌های اینترنتی سراسر کشور ارسال رایگان محصول حتی به مبلغ ده هزار تومان خواهد بود. صفر تا صد کارهای تولید محتوا و عکاسی در سایت نیز توسط خود مجموعه به صورت اختصاصی صورت می‌گیرد.

 

از دیگر مزیت‌های این فروشگاه اینترنتی پرداخت مبلغ به سه شیوه آنلاین، درب منزل و یا به صورت چک است و کوپن‌های تخفیف نیز در مناسبات خاص در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.