میلاد احمدزاده

جوانان اسلام آباد برای رویاهای فوتبالی خود می‌جنگند/ تیم زاگرس بدون حامی به لیگ استانی صعود کرد

در روزهای اخیر یک خبر خوشحال‌کننده برای اهالی محله‌ی اسلام آباد در رسانه‌های ارومیه منتشر شد که حاکی از قهرمانی تیم فوتبال این محله با نام "زاگرس اسلام‌آباد" در مسابقات دسته یک شهرستان ارومیه بود که به لیگ استانی راه یافت.
کد خبر : 4660
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
جوانان اسلام آباد برای رویاهای فوتبالی خود می‌جنگند/ تیم زاگرس بدون حامی به لیگ استانی صعود کرد

در همین راستا رسانه ولات‌نیوز با مربی و یکی از بازیکنان این تیم در خصوص شرایط و نحوه عملکرد این تیم گفتگویی داشته است.

 

“آیدین یوسف‌پور” مربی و پیشکسوت تیم زاگرس اسلام‌آباد در گفتگو با ولات‌نیوز در رابطه با قهرمانی این تیم در مسابقات فوتبال دسته‌ یک ارومیه عنوان کرد:

خداروشکر با تیمی که اکثریت بازیکنانش بومیِ محله اسلام‌آباد هستند، به این افتخار دست پیدا کردیم و توانستیم مقتدرانه در نیمه‌نهایی و فینال با ۳ گل از سد حریفان‌مان بگذریم و قهرمان این دوره از مسابقات شویم.

 

وی در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد که این اولین قهرمانی ما در چنین مسابقاتی نبوده چرا که بیش از یک دهه است تیم زاگرس اسلام‌آباد در رقابت‌های مختلف فوتبالی شرکت می‌کند و در همین تورنمنت ما دوبار توانسته‌ایم قهرمان شویم و جواز حضور در مسابقات لیگ استانی را کسب کنیم.

 

 

این مربی با باتجربه در جواب این سوال که چرا تیم‌شان قبلا سابقه قهرمانی داشته‌ ولی در مسابقات لیگ استانی حاضر نشده بیان کرد:

 

لیگ دسته یک ارومیه، متمرکز در شهرمان برگزار می‌شود و هزینه‌ آنچنانی در بر ندارد و اگر هم داشته باشد این هزینه توسط بازیکنان و پیشکسوتان تیم تامین می‌شود اما برای مسابقات لیگ استانی ما نیاز داریم اسپانسر کنار تیم باشد و به این تیمِ پر از استعداد کمک کند تا به جایگاهی که واقعا لایق آن است، برسد.

 

آیدین یوسف‌پور در پایان صحبت‌هایش از بازیکنانش قدردانی کرد و گفت:

همه بازیکنان تیم زاگرس‌اسلام‌آباد خارج از فوتبال، شاغل و برخی‌ها حتی متاهل و سرپرست خانواده نیز هستند اما با این وجود و البته شرایط سخت اقتصادی که همه درگیر آن هستیم، فداکاری کردند و تعصب و غیرت خود را به تیم و محله‌شان نشان دادند و به رخ همه رقیبان نیز کشیدند.

 

“فخرالدین یوسف‌پور” یکی از بازیکنان برتر این تورنمنت که سابقه بازی در لیگ دسته‌ یک جوانان کشور را در کارنامه خود دارد در مورد رمز موفقیت و قهرمانی تیم زاگرس در این رقابت‌ها گفت:

ما همه بازیکنانِ تیم بر این باوریم که محدودیت و شرایط سخت نمی‌تواند مانع رسیدنمان به اهداف فوتبالی‌مان شود و رمز موفقیت‌مان، اتحاد، تعصب و غیرت‌مان به تیم و محله‌مان است.

 

 

برآیند گفتگوی مُفصّلی که با بازیکنان و پیشکسوتان تیم زاگرس(منتخب اسلام‌آباد) داشتیم این است که هر تیم فوتبالی برای موفقیت در مسیر ورزشی و رسیدن به اهدافش باید فاکتورهای مختلفی را دارا باشد تا بتواند به مراحل بالاتر و قهرمانی‌های با ارزش‌تر برسد.

این تیم به لحاظ فوتبالی، متشکل از بازیکنان بسیار مستعد، بزرگ و متعصب‌ است که بزرگان و پیشکسوت‌های با تجربه‌ای نیز بالای سر تیم هستند و می‌توانند اتفاقات بزرگی را رقم بزنند و به قهرمانی‌های مسابقات معتبری برسند.

 

امیدواریم در ادامه این مسیر شخص یا اشخاصی حامی این تیمِ کم‌برخوردار شوند که بتوانند در مسابقات لیگ استانی شرکت کنند و به افتخارات بزرگی برسند.

 

 

انتهای پیام// میلاد احمدزاده

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.