ترکیب هیئت رئیسه شورای شهر ارومیه در دوره پنجم مشخص شد / حضرت پور شهردار ماند.

با رای اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه رسول اصغرزاده رئیس و مهندس عادل فتاحی نایب رئیس شورای اسلامی شهر شدند  به گزارش ولات نیـــــوز؛ مراسم تحلیف اعضای شورای شهر ارومیه در دوره پنجم و رأی گیری برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه اعم از رئیس، نایب رئیس و منشی های هیئت رئیسه، صبح امروز با حضور

کد خبر : 2523
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷

با رای اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه رسول اصغرزاده رئیس و مهندس عادل فتاحی نایب رئیس شورای اسلامی شهر شدند 

به گزارش ولات نیـــــوز؛ مراسم تحلیف اعضای شورای شهر ارومیه در دوره پنجم و رأی گیری برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه اعم از رئیس، نایب رئیس و منشی های هیئت رئیسه، صبح امروز با حضور استاندار آذربایجان غربی و فرماندار ارومیه و به ریاست مهندس عادل فتاحی رئیس سِنی شورا برگزار شد.

 

عدم دعوت از تمامی رسانه ها ومحدود کردن پوشش خبری به دو خبرنگار از حواشی پرصدای این مراسم بود که عذرخواهی فرماندار ارومیه را در پی داشت.

مرتضی پیری و رسول اصغرزاده دو کاندیدای ریاست شورا بودند که رسول اصغرزاده با کسب ۱۰ رأی به عنوان رئیس شورای شهر در دوره پنجم انتخاب شد، این درحالی بود که مرتضی پیری نفر اول شورای شهر ارومیه در این رقابت فقط یک رای کسب کرد. 

مهندس عادل فتاحی نیز تنها کاندیدای نایب رئیسی شورای شهر ارومیه توانست ۹ رأی را کسب کند.

در جریان انتخاب منشی های هیئت رئیسه نیز، حسین بخشایشی به عنوان منشی اول و زلفعلی ابراهیمی به عنوان منشی دوم انتخاب شدند. 

محمد خلیل پور نیز با کسب ۱۰ رای به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد.

بعد از مراسم تحلیف و مشخص شدن ترکیب هیئت رئیسه، اعضای جدید شورای اسلامی شهر ارومیه با ۹ رای مجددا محمد حضرت پور طلاتپه را برای یک دوره دیگر به عنوان شهردار ارومیه انتخاب کردند.

 

انتهای پیام://یوسفی راد

کدخبر:۰۰۸۲۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.