با حضور ۱۱۰ شرکت معتبر؛ نمایشگاه بین المللی خودرو در ارومیه آغاز بکار کرد

   به گزارش پایگاه خبری ولات نیوز؛ دومین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته از امروز سه شنبه تا ۱۶تیر ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه دایر شد.    این نمایشگاه که با حضور و استقبال۶۰ شرکت تولیدکننده داخلی و بیش از ۵۰ شرکت تولید کننده خارجی از

کد خبر : 2390
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲

 

 به گزارش پایگاه خبری ولات نیوز؛ دومین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته از امروز سه شنبه تا ۱۶تیر ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه دایر شد.

 

 این نمایشگاه که با حضور و استقبال۶۰ شرکت تولیدکننده داخلی و بیش از ۵۰ شرکت تولید کننده خارجی از کشورهای کره جنوبی، ژاپن، چین، ترکیه، آلمان، فرانسه، اسپانیا و … در محل پارک جنگلی ارومیه دایر شده به مدت چهار روز برای بازدید عموم مردم دایر است.

 

 این نمایشگاه چهار روزه در سه بخش خودروهای سبک، خودروهای سنگین، قطعات خودرویی و لوازم یدکی برپا شده است.

 

مسئول برگزاری نمایشگاه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگاران گفت: نمایشگاه امسال با رشد ۳۰ درصدی متراژ واگذاری فضا برای غرفه ها و همچنین حضور پر رنگ تر شرکت های داخلی و خارجی در فضایی به وسعت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع برگزار می شود.

علیرضا عاجزی ادامه داد: شرکت سایپا به همراه زیرمجموعه خود از جمله پارس خودرو، زامیاد، سایپا دیزل، مگاموتور، همچنین شرکت های نگین خودرو، مدیران خودرو، مجتمع ماموت و از بین خارجی ها نیز شرکت رنو و سیتروئن از فرانسه، چانگان چین و برخی دیگر از خودروسازان بین المللی حاضرند.

 

وی اضافه کرد: اهداف اصلی و کلان برگزاری این نمایشگاه، معرفی آخرین دستاوردهای صنعت خودروسازی کشور، ایجاد فضای رقابت بیشتر بین تولیدکنندگان و معرفی محصولات جدید با رویکرد اشتغالزایی است.

 

مجری دومین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربی ادامه داد: سال گذشته بیش از ۹۸ هزار نفر از نخستین دوره این نمایشگاه بازدید کردند و افزایش تعداد بازدیدکنندگان به بیش از یکصد هزار نفر در این دوره پیش بینی می شود.

 

وی با اشاره به ظرفیت های ویژه آذربایجان غربی به خصوص ارتباط مستقیم و غیرمستقیم با چهار کشور همسایه و وجود منطقه آزاد ماکو، بیان کرد: این استان می تواند محلی برای استقرار سایت های جدید تولید یا مونتاژ خودرو در کشور باشد.

 

 این نمایشگاه چهار روزه از امروز تا روز جمعه (۱۶ تیرماه) همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ برای بازدید علاقه مندان دایر است.

انتهای پیام://

کدخبر: ۰۰۷۷۷

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.