این تصویر را به خاطر بسپارید!

وقتی فشار رسانه‌ای جریان قومگرا سعی دارد، اهالى بومى بخش سیلوانا را عامل تغییر اسامی و حواشی اخیر کوهستان بُزسینا معرفی کند این تصویر را به آنها نشان دهید که چگونه یک سال قبل، گروهی کوهنوردی از میاندوآب که هیچ آشنایی با اسامی تاریخی بخش سیلوانای ارومیه ندارد با تایید هیات کوهنوردی استان اقدام به

کد خبر : 4137
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۸:۵۳
این تصویر را به خاطر بسپارید!

وقتی فشار رسانه‌ای جریان قومگرا سعی دارد، اهالى بومى بخش سیلوانا را عامل تغییر اسامی و حواشی اخیر کوهستان بُزسینا معرفی کند این تصویر را به آنها نشان دهید که چگونه یک سال قبل، گروهی کوهنوردی از میاندوآب که هیچ آشنایی با اسامی تاریخی بخش سیلوانای ارومیه ندارد با تایید هیات کوهنوردی استان اقدام به نصب تابلوی مجعول “بوزسینه داغی” نموده است!

 

آیا در جلسه ویژه امروز معاون سیاسی فرماندار ارومیه، این شواهد بررسی شده است که چگونه یک هیات ورزشی باعث ایجاد تنش قومی در یک شهرستان شده است؟

 

آیا هیات کوهنوردی مرجع تغییر اسامی است؟ این صلاحیت را چه کسی به این هیات داده است؟ چه برخوردی باید در انتظار این هیات باشد؟

 

طبق گفته فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در جلسه شورای اداری استان به تاریخ ۸ مهر سال ۹۸ مرزهای این استان بالاترین ضریب امنیتی را در سراسر کشور دارند و این امنیت در وهله اول مرهون وفاداری و جانفشانی خودساکنان این مناطق و سپس رشادت های نیروهای نظامی و امنیتی، فلذا آلوده کردن این نقاط به لجن‌زار قومیتی سازمان یافته گناهی کاملا نابخشودنی است.

 

کلام آخر آنکه، لازم است نیروهای امنیتی به چنین تحرکات موذیانه‌ای که با لباس ورزشی صورت میگیرد و آرامش و امنیت یک منطقه حساس مرزی را نشانه می‌گیرد و روح و روان خانواده صدها شهید این منطقه را مکدر می‌کند، قاطعانه برخورد کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 66 در انتظار بررسی : 66 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.