سردشت از مقاومت و مظلومیت به سمت توسعه و آبادانی گام برمی دارد

فرماندار سردشت در سی و دومین سالگرد بمباران شیمیایی این شهرستان ضمن خیر مقدم به مهمانان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۷ تیر سردشت و شهدای ۷تیر سرچشمه تهران، شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، طی سخنانی گفت: سردشت به عنوان نخستین شهر دارای سکونت و قربانی شیمیایی جهان نماد حقانیت و مظلومیت

کد خبر : 3501
تاریخ انتشار : شنبه ۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹

فرماندار سردشت در سی و دومین سالگرد بمباران شیمیایی این شهرستان ضمن خیر مقدم به مهمانان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۷ تیر سردشت و شهدای ۷تیر سرچشمه تهران، شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، طی سخنانی گفت: سردشت به عنوان نخستین شهر دارای سکونت و قربانی شیمیایی جهان نماد حقانیت و مظلومیت ایران اسلامی است.

اقصی نخشی پور روز جمعه در مراسم گرامیداشت یادواره شهدای بمباران شیمیایی سردشت، اظهار داشت: سردشت نماد مقاومت، ایثار و سرزمین اسطوره‌های ماندگار تاریخ بوده و نماد حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران در رویارویی با آمریکای جنایتکار و سیستم پلید غرب است.

وی بیان کرد: چنین مراسمی در جهت تجلیل از مقام شهدا، قدردانی از خانواده‌های جانبازان و مصدومان شیمیایی و اعلام حقانیت جمهوری اسلامی ایران و محکوم کردن حقوق بشر آمریکایی و جهان غرب برگزار می شود و فرصتی برای اعلام حداقل مطالبه های مردم نجیب شهرستان به مسئولان است.

وی با بیان اینکه سردشت تابلویی از ادعای دروغین حقوق بشر غربی است، گفت: این شهر دارای انسان‌های شریف و مهربانی است که با وجود تحمل درد ناشی از بمب های شیمیایی برای حفظ دستاوردهای نظام اسلامی و دفاع از میهن خویش تلاش می‌کنند.

نخشی پور افزود: وضعیت سردشت نتیجه پلیدی شیطان بزرگ و ناکارآمدی نظام نوین و حقوق بشر آمریکایی است و در رسیدن به حقوق بر حق انسان‌ها حقانیت دفاع مشروع اش روشن است.

سرپرست فرمانداری سردشت اظهار داشت: در شرایط حاضر جنگ تحمیلی اقتصادی پارامتر دیگری از برنامه‌های شوم آمریکای جنایتکار است که با ایادی اش فشارهایی را هر روز بر مردم ما تحمیل می‌کنند و ضرورت دفاع مقدس در حوزه اقتصادی با همراهی و همگرایی را دوچندان می‌کند.

وی اضافه کرد: توجه ویژه به ادامه راهبری توسعه پایدار شهرستان، ایجاد رونق اقتصادی و رفع موانع توسعه بهسازی راه های مواصلاتی، پرداختن به ظرفیت های توسعه‌ای به ویژه منطقه آزاد گردشگری، تسهیل و تسریع در رسمی شدن مرز کیله و خروج شهرستان از بن بست اقتصادی از مطالبه های مردم این شهر است.

وی افزود: ایجاد زمینه‌های اشتغال پایدار و استفاده از ظرفیت اشتغال زا و درآمد آفرین مرزی، استفاده از توانمندی نیروی انسانی شهرستان و بهره گیری درآمد زا از منابع طبیعی، تقویت حوزه درمان و کلینیک مصدومان شیمیایی و همچنین بررسی وضعیت مدعیان مصدومیت شیمیایی از دیگر درخواست‌ها و مطالبه های مردم سردشت است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 10 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.