دختر تنیسور آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی دونفره تور جهانی راه یافت

رییس هیات تنیس آذربایجان‌غربی گفت: رقابت انفرادی و ۲ نفره مسابقات تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال ارومیه در روز پنجم پیگیری شد و رومینا زینالی در رقابت دو نفره به نیمه نهایی و در رقابت انفرادی به جمع هشت نفر برتر راه یافت.
کد خبر : 4478
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
دختر تنیسور آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی دونفره تور جهانی راه یافت

محمدطاهر صمدیان روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: روز پنجم تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال ارومیه با برگزاری دیدارهای انفرادی در مرحله یک هشتم و ۲ نفره پسران و دختران در مرحله یک چهارم نهایی برگزار شد.

 

وی گفت: در رقابت‌های انفرادی پسران، علی یزدانی، سامان رضائیان، محمدپارسا افسری، امیرعلی قوام و کسری رحمانی از کشورمان، انس کوسا و محموت برا بینیچی از ترکیه و کیان سانتینو کاسمی از آلمان راهی یک چهارم نهایی شدند.

 

رییس هیات تنیس آذربایجان‌غربی ادامه داد: در انفرادی دختران رومینا زینالی تنیسور استان، مشکات‌الزهرا صفی، ماندگار فرزامی، ثنا گرکانی، پرنیا رکن‌آبادی از کشورمان و دیدناز پولات، ادا نومانوگلو و نیسا بولوت از ترکیه با شکست حریفان خود صعود کردند.

 

صمدیان گفت: در رقابت ۲ نفره پسران تیم امیرعلی قوام و یونس طلاور، تیم کیان سانتینو کاسه می از آلمان و علی یزدانی، تیم محمود برا بینیچی و آریل کایرا تونا از ترکیه و تیم فادی بیدان از لبنان و انس کوسا از ترکیه و در رقابت دختران تیم ادا نومانوگلو و دیدناز پولات از ترکیه، تیم درسا چراغی و مشکات‌الزهرا سافی، تیم لارا اروگلو از ترکیه و پرنیا رکن‌آبادی و تیم رومینا زینالی تنیسور آذربایجان‌غربی و ماندگار فرزامی به نیمه نهایی راه یافتند.

 

وی ادامه داد: رقابت‌ها از ساعتی قبل در مرحله نیمه نهایی دونفره و یک چهارم نهایی انفرادی در حال برگزاری است.

 

تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال ارومیه با حضور ۹۰ تنیسور از کشورهای ایران، جمهوری چک، ترکیه، پرتغال، اوکراین، آلمان، لبنان و بلژیک در دو بخش پسران و دختران و در رقابت‌های انفرادی و ۲ نفره طی یک هفته در حال برگزاری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.