تکلیف فرهنگسرای جوان ارومیه در هاله‌ای از ابهام؛ هیچ انتصابی صورت نگرفته است

درحالی که اخبار انتصاب مدیرفرهنگسرای خانه جوان ارومیه در فضای مجازی به گوش می‌رسد، مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای آذربایجان غربی هرگونه انتصابی را تکذیب کرد.
کد خبر : 3807
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
تکلیف فرهنگسرای جوان ارومیه در هاله‌ای از ابهام؛ هیچ انتصابی صورت نگرفته است

 

به گزارش‌ ولات‌نیوز: از چند روز گذشته اخباری در کانال‌های تلگرامی خبری و استوری های اینستاگرامی مبنی بر انتصاب مدیر فرهنگسرای خانه جوان ارومیه به گوش می‌رسید، تا لحظه تنظیم این خبر هیچ واکنشی از مسئولین یا پایگاه‌های خبری رسمی مبنی بر تایید این خبر دیده نشده است و هیچ حکمی نیز در تایید این انتصاب در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

حسین پزشکیان، مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای آذربایجان غربی در گفتگو با ولات‌نیـــوز هرگونه انتصاب مدیر فرهنگسرای خانه جوان ارومیه را رسما تکذیب کرد و گفت اگر مدیر خانه جوان در آینده منصوب شود باید خبر این انتصاب در رسانه‌ها به عنوان زیر مجموعه سازمان همیاری رسانه‌ای گردد نه تشکیلاتی مجزا.

پزشکیان در این گفتگو تاکید کرد که فرهنگسرای خانه جوان متعلق به تمام مردم شهر و گروه های فکری و سیاسی خواهد بود و تمام این حساسیت ها در انتصاب مدیریت آن لحاظ خواهد شد.

شواهد نشان می‌دهد، برخی جریانات با حمایت برخی از مسئولین، در این روزهایی که مدیریت ارشد استان در حال مبارزه با کروناست قصد دارند با فضاسازی رسانه ای و اعمال فشار، این انتصاب را به کام خود به سرانجام برساند./ولات‌نیوز

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 10 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.