افتتاح شعبه دوم موسسه آموزش عالی زبان‌های خارجی آراد در ارومیه/ اولین آکادمی تخصصی زبان آلمانی در شمالغرب کشور ایجاد شد

رئیس موسسه آموزش عالی زبان‌های خارجی آراد از افتتاح دومین شعبه این موسسه و اولین آکادمی تخصصی زبان آلمانی در شمالغرب کشور خبر داد.
کد خبر : 4254
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
افتتاح شعبه دوم موسسه آموزش عالی زبان‌های خارجی آراد در ارومیه/ اولین آکادمی تخصصی زبان آلمانی در شمالغرب کشور ایجاد شد

 

سیدحسین کاشف در آیین افتتاح شعبه دوم موسسه آموزش عالی زبان‌های خارجی آراد در ارومیه با بیان اینکه اعتماد و حمایت مردم در طول سه سال فعالیت این موسسه باعث رشد چشمگیر آن شده است، اظهار کرد: به دنبال استقبال چشمگیر مردم و احساس نیاز برای پاسخگویی به مطالبات مردم در خصوص فراگیری زبان‌های خارجی، شعبه دوم موسسه با رویکرد اولین آکادمی تخصصی زبان آلمانی در شمالغرب کشور با دربرگیری تمام رده‌های سنی ایجاد و افتتاح شد.

 

وی همچنین از افتتاح اولین مرکز آموزش Duolingo در استان آذربایجان‌غربی و راه اندازی اولین اپلیکیشن جامع یوس در کشور خبر داد و گفت: این اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان در کافه بازار به عنوان مرجع برنامه‌های اندرویدی قرار گرفته و تمامی آحاد مردم می‌توانند با نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی‌های خود از خدمات متنوع آن بهره‌مند شوند.

 

رئیس موسسه آموزش عالی زبان‌های خارجی آراد اضافه کرد: دوره‌های آموزشی زبان‌های خارجی برای سنین زیر ۱۸ سال که کودکان و نوجوانان را شامل می‌شود، نیز با کسب مجوز از وزارت آموزش و پرورش از ابتدای سال ۱۴۰۰ راه‌اندازی می‌شوند.

 

کاشف با اشاره به مزیت‌های دوره‌های آموزشی موسسه آموزش عالی زبان‌های خارجی آراد نیز گفت: تمامی مدارک اتمام دوره‌های آموزشی در این موسسه از سوی وزارت علوم تایید شده و قابلیت ترجمه و ارائه به تمامی مراجع و مراکز علمی و دانشگاهی بین المللی را دارند.

 

وی با بیان اینکه تمامی اساتید این موسسه متخصص بوده و مدارک معتبر دانشگاهی و بین المللی دارند، اضافه کرد: مجوز برگزاری دوره‌های ضمن خدمت کارکنان دستگاه‌های اجرایی، ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی نیز توسط موسسه آراد اخذ شده و در این زمینه نیز آماده ارائه خدمات لازم هستیم.

 

کاشف با بیان اینکه دپارتمان‌های تخصصی زبان‌های خارجی با بهترین کیفیت در موسسه آراد تشکیل شده‌اند، خاطر نشان کرد: محیط‌های آموزشی این موسسه با بهترین کیفیت و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا طراحی شده و مورد استفاده قرار گرفته است‌.

 

رئیس موسسه آموزش عالی زبان‌های خارجی آراد با اشاره به شیوع کرونا نیز گفت: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز بروزترین سیستم آموزشی کامل مجازی نیز در این موسسه راه‌اندازی شده تا علاقه‌مندان با خیالی آسوده به فراگیری زبان‌های خارجی اقدام کنند.

 

کاشف با بیان اینکه از کل کشور متقاضی تحصیل زبان‌های خارجی به صورت مجازی در موسسه آراد وجود دارد، تصریح کرد: شعار این موسسه «آراد، نردبان نخبه‌ها» بوده و به همین دلیل بهترین کیفیت آموزشی را برای همه علاقه‌مندان فراهم کرده‌ایم.

 

وی همچنین با اشاره به تفاوت موسسه آراد با سایر موسسات زبان‌های خارجی نیز گفت: تمامی موسسات سطح شهر و استان از اداره کل آموزش و پرورش مجوز گرفته و برای سنین زیر ۱۸ سال خدمات ارائه می‌دهند اما موسسه آراد با کسب مجوز وزارت علوم، برای رده های بالای ۱۸ سال و کاملا به صورت دانشگاهی خدمات فراگیری زبان‌های خارجی را ارائه می‌دهد.

 

ارائه مشاوره برای تحصیل و زندگی در سایر کشورها

 

مدیر شعبه دوم موسسه آموزش عالی زبان‌های خارجی آراد نیز در این آیین با بیان اینکه این شعبه با دو هدف آموزش و مشاوره ایجاد شده است، افزود: در این شعبه برای متقاضیان مهاجرت به سایر کشورها مخصوصا آلمان و کانادا، مشاوره‌های لازم صورت پذیرفته و راهنمایی‌های لازم انجام می‌گیرد.

 

نعیم اسماعیلی با بیان اینکه هدف مجموعه آراد حفظ تمامی استانداردهای آموزشی بین المللی است، افزود: دولت‌های کانادا و آلمان شرایط خوبی برای متقاضیان ادامه تحصیل و اقامت کاری ایجاد کرده‌اند و به همین دلیل مشاوره‌های متقاضیان مهاجرت به این دو کشور بیشتر از سایر کشورها در این موسسه صورت می‌پذیرد.

 

برگزاری دوره‌های آموزش زبان آلمانی از سطوح مبتدی تا پیشرفته

 

مدیر آکادمی تخصصی زبان آلمانی موسسه آموزش عالی زبان‌های خارجی آراد نیز در این آیین با بیان اینکه مطالبه‌های زیادی از سوی مردم برای فراگیری زبان آلمانی در سطح استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه احساس شد، افزود: به همین منظور با کادری مجرب و متخصص اقدام به ایجاد آکادمی تخصصی زبان آلمانی در ارومیه کردیم.

 

اصغر فرج‌‌زاده با بیان اینکه دوره‌های آموزش زبان آلمانی از سطوح مبتدی تا پیشرفته در این آکادمی صورت می‌پذیرد، خاطر نشان کرد: تمامی علاقه‌مندان می‌توانند برای آمادگی لازم جهت آزمون‌های مهاجرت در این آکادمی آموزش ببینند.

 

وی دلیل اصلی مطالبه آموزش زبان آلمانی توسط مردم را نیز ایجاد شرایط ادامه تحصیل و موقعیت‌های شغلی خوب توسط کشور آلمان عنوان کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 23 در انتظار بررسی : 23 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.